Trap niet in Vodafone, ze haten service

Pagina: 1
Acties:
  • 563 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik zou graag iedereen willen waarschuwen die overweegt Vodafone klant te worden. Het is een prima provider als alles werkt, dat is namelijk vaak zo bij dingen die werken. Maar zodra dingen niet meer werken is het een ware hell.

Ik ben nu al een tijd geldgever van Vodafone. Helaas is er sinds augustus alleen af en aan geen verbinding met mobiel bellen. En internet is er sowieso niet meer, maximaal G. Dus alleen whatsappen zou mogelijk zijn.

De eerste storing die Vodafone daadwerkelijk bevestigt is op 10-09-2013, na het opzetten van een facebook pagina en massaal klantenservice bellen, dat wel. Facebookpagina met inmiddels 125 leden, en ja iedereen heeft er last van. Een week later is het opgelost, inderdaad voor één dag.

Zo'n twee weken geleden geeft Vodafone toe dat er inderdaad nog storing is via het forum. Afgelopen donderdag 10-10-2013 zou het zijn opgelost. Nou heel even dan...

Op die zelfde donderdag verschijnt een nieuw topic bij vodafone met een nieuwe storing. Nu komen ze er ook achter dat 3g niet werkt.

Volgens de dekkingskaart is er een snelheid te behalen van 3.6Mbps als je in het buitengebied woont van postcode 3956. Daar wonen de meeste niet en zou er een snelheid van zelfs 14,4Mbps te behalen zijn. Beide niet waar, je kan er zelfs niet bellen.

Dus hierbij zou ik graag willen waarschuwen, trap niet in de dekkingskaart, er zal waarschijnlijk niks van kloppen!

Daarnaast heeft de klanteservice bellen, via twitter of facebook aanspreken geen zin. "er wordt aan gewerkt", "het is spoedig opgelost". Allemaal loze uitspraken want feit is dat er al dik 2-3 maanden nagenoeg geen belverkeer mogelijk is en 0 internet verkeer.

Hopelijk behoed ik hier enkele mensen mee zodat ze zeer goed onderzoek zullen doen voordat ze een provider kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Hier helaas dezelfde ervaringen. Internet is permanent ruk. Bellen is regelmatig niet mogelijk wegens het ontbreken van ontvangst. Contractbreuk krijg ik niet voorelkaar (kosteloos). Meermalen contact gehad met klantenservice.

Voor mij tevens de laatste keer vodafone. In Maart 2014 is contract afgelopen. Dan gauw overstappen.

Mogelijk een collectief gebeuren starten?

Edit: Oh ja, Vodafone beweert dat er storing is in mijn omgeving. Dit zal dan wel permanent zijn, want ik heb al sinds een jaar deze symptomen. Die opmerking krijg ik dan helaas weer geen antwoord op. 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door 50Miles op 15-10-2013 14:01 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wellicht is iets collectief ondernemen inderdaad een optie. Er zijn ook al mensen die petities zijn gestart zoals alleen voor de regio 3956. Wellicht is het mogelijk om het groter te maken. De petitie is in ieder geval te vinden op http://www.petities24.com/vodafone_laat_3956_in_de_steek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik woon in regio 8701 ;).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Door dat er totaal geen discussie waarde in dit soort klaagtopic's hebben we dit topic gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.