Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videoreports

Pagina: 1
Acties:

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:51
Het is mij opgevallen dat de laatste twee videoreports een wit kader hebben om de gehele video;
Dit is goed te zien wanneer je deze en deze streams in VLC of direct in je browser bekijkt. Wellicht dat dit bij meer of alle video's is.

Verder beschrijft de thumbnail van de reportages "videoserie" en de titel van de videos op deze pagina verschilt tussen videoserie en videoreport.
Gathering of the Tweakers is weliswaar een serie, maar zou elke aflevering niet een "Video report" (engels) of "Videoreportage" (nederlands) moeten heten?

Of het logo niet te spreken, welke rept over "gathering of/the tweakers". (En in de videotitel weer "Gathering of the Tweakers" :/ )

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Antwoord op je eerste vraag: de witte kaders zijn bewust. Bekijk maar eens meerdere afleveringen van Gathering of the Tweakers (http://tweakers.net/video...gathering+of+the+tweakers).

We hebben de thumbnails met het nieuwe seizoen van Gathering of the Tweakers inderdaad aangepast naar 'Videoserie', om zo meer te benadrukken dat dit om een serie gaat (en dus niet om een 'losse' reportage). Dat verschil is dus bewust.

Heel punctueel is het logo niet, maar laten we het erop houden dat dat de creatieve vrijheid van de vormgever is. Qua tekst staat 'Gathering of the Tweakers' als titel van de serie in ieder geval mooier en duidelijker.

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:51
Vreemde keuze om "padding" in de video in te bouwen in plaats van in de player, maar ik kan me neerleggen bij die keuze }:O