Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn vriendin heeft een Nokia Lumia 620, terwijl ik een Android smartphone heb. Aangezien het nuttig is om elkaars agenda te kennen wou ik deze synchroniseren of op zijn minst in elkaars agenda tonen. Dat laatste leek mij mogelijk te zijn door de externe ical URL in elkaars agenda te laden. Dat lijkt initieel te werken maar de snelheid van updaten is behoorlijk traag. Het duurt meer dan 24u vooraleer nieuwe evenementen in haar kalender komen. Dit lijkt puur aan het refreshen van de URL's te liggen en niet aan het synchroniseren naar de telefoon zelf.

Ik heb hetzelfde eens geprobeerd, maar dan via mijn outlook.com account die ook direct synchroniseert met mijn telefoonagenda, maar het updaten van de ical url tussen de twee kalenders blijft supertraag.

Zijn er de dag van vandaag nog andere mogelijkheden van samenwerken? Ik zie door het bos de bomen niet meer en kom vooral veel klachten van mensen tegen, maar weinig oplossingen...

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:30

nwagenaar

God, root. What's the differen

Je zou gebruik kunnen maken van Chronos Calendar ( Circa € 2,- ). Deze ondersteunt het (native) synchroniseren van je Google Calendar.

Ik ken diverse personen die deze oplossing gebruiken en hier enorm over zijn te spreken.

Mijn Neo Geo MVS collectie

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vervangt deze dan ook de geïntegreerde kalender? Want dat ga ik niet verkocht krijgen :P

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
Niets kan een geïntegreerd iets vervangen op het WP platform*. Dat is zowel een vloek als zege...

* ok, je kan een andere camera app instellen, maar dan nog is de oude nog steeds beschikbaar.