Mijn vriendin heeft een Nokia Lumia 620, terwijl ik een Android smartphone heb. Aangezien het nuttig is om elkaars agenda te kennen wou ik deze synchroniseren of op zijn minst in elkaars agenda tonen. Dat laatste leek mij mogelijk te zijn door de externe ical URL in elkaars agenda te laden. Dat lijkt initieel te werken maar de snelheid van updaten is behoorlijk traag. Het duurt meer dan 24u vooraleer nieuwe evenementen in haar kalender komen. Dit lijkt puur aan het refreshen van de URL's te liggen en niet aan het synchroniseren naar de telefoon zelf.
Ik heb hetzelfde eens geprobeerd, maar dan via mijn outlook.com account die ook direct synchroniseert met mijn telefoonagenda, maar het updaten van de ical url tussen de twee kalenders blijft supertraag.
Zijn er de dag van vandaag nog andere mogelijkheden van samenwerken? Ik zie door het bos de bomen niet meer en kom vooral veel klachten van mensen tegen, maar weinig oplossingen...
Ik heb hetzelfde eens geprobeerd, maar dan via mijn outlook.com account die ook direct synchroniseert met mijn telefoonagenda, maar het updaten van de ical url tussen de twee kalenders blijft supertraag.
Zijn er de dag van vandaag nog andere mogelijkheden van samenwerken? Ik zie door het bos de bomen niet meer en kom vooral veel klachten van mensen tegen, maar weinig oplossingen...