Hallo allemaal,
Mijn 10jr oude Philips 5.1 dvd setje voldoet niet meer en de achter speakers gebruik ik al jaren niet.
Hij hangt aan een 6jr oude Philips 32" HD lcd tv, 32PFL5322/10 waar ik analoge tv op kijk (dit wordt in de toekomst een 37~40" full HD, dan zal ik ook wel over moeten op digitale TV)
Ik ben geen audio-fiel dus als het geluid aardig klinkt ben ik al tevreden.
Ik kijk af en toe en filmpje of serie vanaf m'n laptop via HDMI op de TV.
Ik ben nu opzoek naar een 2.1 set met deze eisen;
-recent model
-gerenommeerd merk
-wifi
-smart tv
-USB aansluiting (voor muziek, filmpjes)
-Blu-ray speler
-prijs 250~500 euro
Op http://www.homecinemacenter.nl/ komt een aardig rijtje naar voren (LG, Philips, Sony, Panasonic) maar ik vraag me nog enkele zaken af (belangrijkste eerst);
1) Welk merk heeft de beste/snelste smart tv?
2) Sommigen hebben bluetooth, kan ik dan ook muziek afspelen vanaf een iPad?
3) 1 of 2 HDMI poorten? Kans dat er 2 nodig zijn in de toekomst?
4) AudioRetunChannel, dan gaat de audio van de tv makkelijker over de speakers? Zinvolle optie?
5) Sony noemt expliciet dat je met een smartphone app de set kan bedienen, kunnen andere merken dit ook?(of via firmware upgrade in de toekomst?)
Ik dacht dat het en simpel een-tweetje zou worden maar de homecinema markt is inmiddels heeft wat drukker dan vroeger...
Mijn 10jr oude Philips 5.1 dvd setje voldoet niet meer en de achter speakers gebruik ik al jaren niet.
Hij hangt aan een 6jr oude Philips 32" HD lcd tv, 32PFL5322/10 waar ik analoge tv op kijk (dit wordt in de toekomst een 37~40" full HD, dan zal ik ook wel over moeten op digitale TV)
Ik ben geen audio-fiel dus als het geluid aardig klinkt ben ik al tevreden.
Ik kijk af en toe en filmpje of serie vanaf m'n laptop via HDMI op de TV.
Ik ben nu opzoek naar een 2.1 set met deze eisen;
-recent model
-gerenommeerd merk
-wifi
-smart tv
-USB aansluiting (voor muziek, filmpjes)
-Blu-ray speler
-prijs 250~500 euro
Op http://www.homecinemacenter.nl/ komt een aardig rijtje naar voren (LG, Philips, Sony, Panasonic) maar ik vraag me nog enkele zaken af (belangrijkste eerst);
1) Welk merk heeft de beste/snelste smart tv?
2) Sommigen hebben bluetooth, kan ik dan ook muziek afspelen vanaf een iPad?
3) 1 of 2 HDMI poorten? Kans dat er 2 nodig zijn in de toekomst?
4) AudioRetunChannel, dan gaat de audio van de tv makkelijker over de speakers? Zinvolle optie?
5) Sony noemt expliciet dat je met een smartphone app de set kan bedienen, kunnen andere merken dit ook?(of via firmware upgrade in de toekomst?)
Ik dacht dat het en simpel een-tweetje zou worden maar de homecinema markt is inmiddels heeft wat drukker dan vroeger...