const { signature } = await fetchProfile()
Wat gebeurd er als je een kortere kabel gebruikt?
maar meschien werkt het wel als ik zo iets er tussen zet http://www.123hdmikabels....pelstuk.html#!prettyPhoto ?
[ Voor 4% gewijzigd door moijamie op 15-10-2013 11:00 ]
Zo ja... Doe dan eens... en deel je ervaringen hier.
Want als het aan slecht signaal ligt, dan zou je eventueel kunnen overwegen een andere HDMI kabel te kopen, die wel goed functioneert over die afstand van 7m.
Hoe dat koppelblokje werkt zou ik niet weten...
Verder, zou het ook fijn zijn om uit te leggen hoe de PC reageert op de aanwezigheid van de TV, voordat je de kabel er opnieuw in hebt geprikt...
Wordt de TV gedetecteerd bij "Scherm resoluties wijzigen" of niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Swordlord op 15-10-2013 11:08 ]
Welk OS draai je? En met welke Video kaart? Dan kan ik ff mee zoeken.
Windows 7 32-bits enterprise, en zit geen video kaart in gewoon onboard DVI ( Intel(R) HD Graphics)analogworm schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:11:
Ik denk niet dat het aan de kabel ligt maar eerder, zoals swordfish al aangaf, dat de pc de Tv niet direct herkent. Er zit in Windows bij je monitor preference menu (je weet wel waar je de plek van je monitor aan geeft 1,2) een optie om op extra displays te controleren. Als die functie werkt, zou ik denken dat er ergens in de display drivers een optie voor plug play instellingen van de monitor moet zijn. Dat is denk ik de richting waar je op zult moeten zoeken.
Welk OS draai je? En met welke Video kaart? Dan kan ik ff mee zoeken.
mbt je vraag over het koppelstuk. Ik zeg van weg blijven. Kabels het liefst zoveel mogelijk uit 1 stuk houden, tenzij het niet anders kan. Daarnaast werkt t bij vrienden van mij ook gewoon zonder problemen met een vrij lange hdmi kabel.
[ Voor 44% gewijzigd door analogworm op 15-10-2013 11:20 ]
Ik ga wel heel even controlleren ben dan over paar minuten terug met en antwoordanalogworm schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:18:
En? Springt springt het beeld op de tv aan als je in Windows op meer displays controleert? (mits de tv aanstaat en op de juiste ingang staat natuurlijk)
Edit: heb net en monitor er bij aangesloten die gaat gewoon keurig netjes aan, en die tv staat er niet tussen
[ Voor 19% gewijzigd door moijamie op 15-10-2013 11:28 ]
Edit: heb de driver geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart maar het is nog steeds hetzelfde als daar voor
[ Voor 40% gewijzigd door moijamie op 15-10-2013 11:47 ]
Ik ga dat wel proberen en anders koop ik wel en versterkertje kijken of het dan wel wilanalogworm schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:56:
misschien is in dit geval de goude oude regel wel van toepassing. eerst de oude drivers deinstalleren, reboot, en dan pas de nieuwe installeren.. en anders weet ik het zo gauw ook niet.
in iedergeval hartelijk bedankt voor je hulp
GoT is een forum waar veel mensen graag hun kennis delen, maar het is geen helpdesk. Een van de dingen die we hier verwachten is dat je minimale eigen inzet toont voor je een topic start. Daar hoort bij dat je zelf op zoek gaat en - als je er niet uitkomt - dat je in je topicstart duidelijk laat zien wat je al gedaan hebt. Helaas lijkt het hier alsof je helemaal niets zelf opgezocht hebt. Daarom gaat dit topic dicht.
Zie ook:
Het algemeen beleid
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()