Monitor Schoonmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanMeijerink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 11:03
Ik vraag me af wat de beste manier is om je monitor schoon te maken.
Ik heb een gewoon standaard TFT beeldschermpje met een TN paneel..

Alvast bedankt voor de tips! :)

[ Voor 8% gewijzigd door StanMeijerink op 15-10-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:51

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Wat ik doe (hoeft dus niet de beste methode te zijn). Is gewoon een stofdoekje pakken en een punt vochtig maken daarna maak ik het beeldscherm zonder veel druk te zetten schoon, dan met de droge kant het beeldscherm droogmaken. Als het nog nodig mocht zijn dan laat je het beeldscherm nog een kwartiertje staan drogen.

Gebruik iig geen alcohol houdende middelen dat is niet goed voor de laag die over je scherm heen zit dacht ik.
Natuurlijk moet je ook de monitor van het stopcontact los hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 15-10-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-07 12:50
En als je je scherm dan eenmaal mooi schoon hebt, wen jezelf aan dat je hem niet meer aanraakt en er geen frisdrank met prik naast zet :) Dan hou je je scherm ook een stuk langer schoon. Ik maak mijn schermen eens in de 6 maanden tot een jaar schoon en deze zijn niet vies/stoffig omdat ik er simpelweg niet met mijn vette fikken aankom. Of er een spetterend prikdrankje naastzet :).

Als ik ze schoonmaak gebruik ik een microvezeldoek en een licht zeepoplossinkje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik pak inderdaad ook gewoon een doekje met water (zorgen dat er natuurljik geen korreltjes zand oid inzitten). en dan met een theedoek oid het scherm droogmaken, zodat je geen strepen krijgt. Werkt imho goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb 2 microvezel doeken die ik voor mijn monitor en plasmascherm gebruik. Even schoonmaken met een sopje en dan met de andere microvezeldoek droogwrijven. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is een forum waar veel mensen graag hun kennis delen, maar het is geen helpdesk. Een van de dingen die we hier verwachten is dat je minimale eigen inzet toont voor je een topic start. Daar hoort bij dat je zelf op zoek gaat en - als je er niet uitkomt - dat je in je topicstart duidelijk laat zien wat je al gedaan hebt. Helaas lijkt het hier alsof je helemaal niets zelf opgezocht hebt. Daarom gaat dit topic dicht.

Zie ook:
Het algemeen beleid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.