Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bing rendert eerste zoekresultaat in achtergrond

Pagina: 1
Acties:

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 20:59

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
De laatste zin van dit artikel vind ik nog al stemmingmakerij:
De feature werkt enkel met Internet Explorer 11, dat binnenkort uitkomt. Bing maakt gebruik van de prerender-tag in Internet Explorer 11. Onduidelijk is waarom andere browsers niet worden ondersteund; die hebben namelijk ook ondersteuning voor prefetching aan boord.
Andere browsers pre-fetchen, maar pre-renderen niet. Het is dus niet alsof Bing andere browsers niet ondersteund, het is meer dat andere browsers niets doen met de prerender-tag.

In het bron artikel staat tevens het volgende:
If you are a website owner, we encourage you to learn more and use the pre-render tag today to boost your own visitors’ experience with your site.
Het is dus niet alleen Bing die gebruik kan maken van deze tag, het is een nieuwe feature van IE11.

[ Voor 23% gewijzigd door the_shadow op 15-10-2013 09:36 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
the_shadow schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:34:
De laatste zin van dit artikel vind ik nog al stemmingmakerij:

[...]

Andere browsers pre-fetchen, maar pre-renderen niet. Het is dus niet alsof Bing andere browsers niet ondersteund, het is meer dat andere browsers niets doen met de prerender-tag.
Prefetching is de officiële term, die in de html5-specificatie wordt gebruikt en waarbij de pagina alvast wordt geladen en gecached. Internet Explorer noemt dat prerendering, maar het is ongeveer hetzelfde. Het verschil is inderdaad dat er niet daadwerkelijk wordt gerenderd, maar alle elementen worden dan wel al in de cache geplaatst. Het daadwerkelijk renderen is nou niet bepaald datgene waar een browser het langst mee bezig is bij het laden van een pagina, dus het is mij een raadsel waarom Bing dit enkel met IE ondersteunt.

Verder ondersteunt Chrome eveneens prerendering, maar ook dat ondersteunt Bing niet.
In het bron artikel staat tevens het volgende:

[...]

Het is dus niet alleen Bing die gebruik kan maken van deze tag, het is een nieuwe feature van IE11.
Klopt, staat ook duidelijk in dat het om een IE-feature gaat :)

Ik ben helemaal geen stagiair