Toon posts:

Alienhunter1970

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat deze peroon tegen mij (en vele anderen) heeft maar elke keer dat ik een advertentie plaats heeft deze persoon uiterst negatief (en feitelijk onjuist = leugen) commentaar.
Niet alleen bij mij. maar bij vele anderen ook, met hetzelfde resultaat: Een hoop frustatie en dat is een understatement.
Na minstens 10 van zulke reacties op mijn ads (10% van al mijn advertenties!) plus de vele honderden (!!!) en gelijke klachten van desbetreffende adverteerders plus alle negatieve reacties in de homepage (nieuws etc) artikelen denk ik toch dat het tijd is voor actie.
Ja hij heeft veel karma etc. maar kom op zeg... waarom kan hij ongestraft zoveel gebruikers terroriseren zonder ooit ook maar 1 reactie van een admin of mod?
Nog nooit heb ik ook maar 1 responce gezien, wat gezien zijn toon en de leugens die hij verspreid (zeker gezien hij reageerd op ads waar hij niet eens interesse in heeft, of juist wel maar de prijs is te hoog dus een beetje negatieve feedback en de prijs gaat omlaag) verbaasd mij dit.
Ben ik dan echt de enige die ondanks het feit dat ik deze persoon niet ken en nooit mee gehandeld heb altijd en 100% negatieve reacties van hem krijgt?
Na 2 of 3 keer kan je nog denken dat het toeval is, maar 1 op de 10 reacties van dezeflde persoon?
ALLE reacties negatief en NOOIT positief, ongeacht de advertentie of het onderwerp?
Werkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Kun je gewoon melden bij het V&A-meldpunt.

Ten tweede zijn jouw responses ook uiterst kwalijk zeg :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik zie nergens een link naar een meldpunt of zelfs maar iets wat er op lijkt.
2. Mijn responces (alle 1..) zijn kwalijk?
3. Ben jij een moderator, heb je de reacties gezien of weet je zelfs maar waar het over gaat?

Nuf said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 21:10
Een persoon die zulke uitspraken durft te doen moeten ze direct een ban geven.
Daarbij als je het lef hebt laat je de reacties die je nu hebt weg gehaald bij je advertentie gewoon zichtbaar.
Van mensen als jou moet ik kotsen.heb er dus ook al lang een melding van gemaakt met een printscreen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 02:39:
1. Ik zie nergens een link naar een meldpunt of zelfs maar iets wat er op lijkt.
2. Mijn responces (alle 1..) zijn kwalijk?
3. Ben jij een moderator, heb je de reacties gezien of weet je zelfs maar waar het over gaat?

Nuf said.
Als je niet wil dat mensen commentaar hebben op je eigen gedrag moet je er niet een topic over openen in een publiek forum. Even dimmen dus, graag.
  1. Er staat een linkje "meld misbruik" bij élke advertentie.
  2. Ik zie er zo al drie die ik persoonlijk behoorlijk niet door de beugel vind kunnen gaan. Of mijn collega's in V&A dat met me eens zijn weet ik niet maar ik zou me eens aan mijn hoofd krabben of ik wel goed bezig was als ik jou was...
  3. Dimmen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Dat is voor misbruik van ads zelf neem ik aan? Dus wat heeft dat er zowiezo mee te maken?
2. Die eerste kan niet doort de beugel? En waarom dat? Ik beledig niemand, het is 100% feitelijk juist, dus wat is daar mis mee dan?
3. Dus een ander kan lekker de boel blijven verneuken maar als ik het eindelijk zat ben moet ik mijn bek houden.

De enige reden waarom ik dit publiek maak is omdat mensen zoals jijn er blijkbaar schijt aan hebben dat dit gebeurd.
En dat noemt zich admin.

Niet eens eens vraag naar welk bewijs ik heb, welke reacties het waren of wat dan ook, alleen maar (WEER!!!) een reactie van niks.
Ja tuurlijk weet je niet wat je collega's er van vinden als je toch de moeite niet neemt om te kijekn wat er aan de hand is.
En dan verbaasd zijn waarom ik pissig ben...

*edit:

Beoordeling van philipvdlinde over GerardReintke, zaterdag 14 september 2013
Voldoet aan beschrijving:Score: 5 Communicatie:Score: 5Aflevering:Score: 5
Ik heb deze headset overgenomen ter aanrading van alienhunter 1970, het overleg ging snel en veilloos, waardoor we snel tot een overeenkomst kwamen. Vervolgens kwam de headset in een zeer nette staat aan.

Ik zou zo weer zaken doen met deze meneer als de kans zich zou voortdoen.

Hah... dat is verklaring nummer 1 waarom je zo gretig bent je billenmaat te verdedigen... leuk geprobeerd maar helaas niet goed genoeg.
Ik vroeg me al af waarom je je bemoeit met een zaak die je duidelijk niets aan gaat maar nu zie ik dat je vriendje je hulp heeft ingeroepen omdat de lafaard het blijkbaar niet alleen aan durft.
En ik laat jou kotsen?
Echt... laat me niet lachen.
Een lafaard die een nog grotere lafaard verdedigd. wat een triest figuur.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2013 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 21:10
Met een woord.Bannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floppus zoekt dit wel even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 03:28:
[...] billenmaat [...]

En ik laat jou kotsen?
Sorry, hoor. Maar zo ga je natuurlijk nooit een discussie winnen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n last hebt van reacties op je advertenties dan waarom zet je ze aan? Je kunt ze namelijk gewoon uit laten, dat is iets wat ik persoonlijk ook doe.

Want mensen die oprecht interesse hebben in wat je aanbied zullen je ook wel per DM of e-mail contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 12:39

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 03:28:
1. Dat is voor misbruik van ads zelf neem ik aan? Dus wat heeft dat er zowiezo mee te maken?
2. Die eerste kan niet doort de beugel? En waarom dat? Ik beledig niemand, het is 100% feitelijk juist, dus wat is daar mis mee dan?
3. Dus een ander kan lekker de boel blijven verneuken maar als ik het eindelijk zat ben moet ik mijn bek houden.
1. Het lijkt inderdaad dat dit alleen de bedoeling zou zijn voor 'foute' ads.
2. Hoewel de tweede en de derde gewoonweg niet kunnen is ook de eerste geschreven met een behoorlijke lading ergernis van jouw kant. Als of het een reden is om je kwaad te maken in een reactie. M.i. nergens voor nodig.
3. Nee. Als jij vindt dat iemand de boel aan het verstieren is maak je een topic aan als deze en breng je het bij de juiste mensen onder de aandacht.
De enige reden waarom ik dit publiek maak is omdat mensen zoals jijn er blijkbaar schijt aan hebben dat dit gebeurd.
En dat noemt zich admin.
Wij - admins en moderators van Tweakers - hebben er helemaal geen schijt aan dat anderen zich niet gedragen. Zolang jij je op een normale manier opstelt en de discussie aan durft te gaan zonder te vervallen in grove woorden is er niets aan de hand.
Niet eens eens vraag naar welk bewijs ik heb, welke reacties het waren of wat dan ook, alleen maar (WEER!!!) een reactie van niks.
Ja tuurlijk weet je niet wat je collega's er van vinden als je toch de moeite niet neemt om te kijekn wat er aan de hand is.
En dan verbaasd zijn waarom ik pissig ben...

*edit:

Beoordeling van philipvdlinde over GerardReintke, zaterdag 14 september 2013
Voldoet aan beschrijving:Score: 5 Communicatie:Score: 5Aflevering:Score: 5
Ik heb deze headset overgenomen ter aanrading van alienhunter 1970, het overleg ging snel en veilloos, waardoor we snel tot een overeenkomst kwamen. Vervolgens kwam de headset in een zeer nette staat aan.

Ik zou zo weer zaken doen met deze meneer als de kans zich zou voortdoen.

Hah... dat is verklaring nummer 1 waarom je zo gretig bent je billenmaat te verdedigen... leuk geprobeerd maar helaas niet goed genoeg.
Ik vroeg me al af waarom je je bemoeit met een zaak die je duidelijk niets aan gaat maar nu zie ik dat je vriendje je hulp heeft ingeroepen omdat de lafaard het blijkbaar niet alleen aan durft.
En ik laat jou kotsen?
Billenmaat.. Werkelijk, vind je het echt nodig om je zo op te stellen? Dat NMe een goede ervaring heeft met de persoon waar jij blijkbaar een vete mee uit te vechten hebt houdt niet in dat hij niet objectief kan reageren op je probleem. Sterker nog, jij laat je van je slechtste kant zien op deze manier.

Wat er gebeurt is, jij komt klagen over een persoon die negatief reageert op jouw advertenties en waarvan jij ook vindt dat hij vaak negatief reageert in ander nieuws. Jij wordt daarna op een paar eigen juweeltjes van reacties gewezen en plots hebben wij het gedaan?

Zo werkt het niet.

Ik stel voor dat je eerst wat fatsoensnormen tot je neemt, en je excuses aanbiedt aan NMe. Wij zijn hier voor alle gebruikers, dus ook voor jou, maar je maakt het ons zo wel erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Buiten dit topic om afgehandeld, dus op slot.

[ Voor 39% gewijzigd door Microkid op 15-10-2013 07:44 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 12:39

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dat is ook een oplossing :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.