Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 11:35
Door een 'like' actie op facebook van Alternate.nl kun je morgen voor 80 euro een Logitech G19 toetsenbord scoren.

De actie is inmiddels voltooid (genoeg likes voor een bepaalde korting), dus nu is het afwachten wanneer deze live gaat.

Dit is de pagina waar ze naar linken voor de prijsverlaging: Klikerdeklik

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/p/230x230/n/ntzlza09.png

Nog 40 minuutjes wachten, want volgens facebook gaat het rond middernacht al in.

[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 15-10-2013 09:04 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wel het is een router geworden 9 euro goedkoper als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Ja, lekkere reclame weer..

Afbeeldingslocatie: http://mylifesucks.nl/alternate0111.png

[ Voor 24% gewijzigd door BLACKfm op 15-10-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Helaas op het moment nog 149,90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Dan hebben ze de prijs in het afgelopen half uur aangepast, deze is intussen 79,90 :). En dus besteld (met nog wat andere shizzle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Niet gek voor dat geld. Maar ik betwijfel in hoeverre dit lekkerder werkt dan een mechanisch toetsenbord? Het scherm lijkt meer een gimmick dan écht handig, als ik zo de reviews bekijk. Twijfel! Waarom zijn jullie voor dit toetsenbord gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
LoL, die op 1 na laatste reaguursel ken ik :P

Ontopic:

Leuk dat ze voor zo weinig een relatief duur toetsenbord verkopen, maar volgens mij hebben ze maar een beperkte voorraad en is hij zo weer uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:16
TecHHeaD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:13:
[...]

LoL, die op 1 na laatste reaguursel ken ik :P

Ontopic:

Leuk dat ze voor zo weinig een relatief duur toetsenbord verkopen, maar volgens mij hebben ze maar een beperkte voorraad en is hij zo weer uitverkocht...
Ze hadden dezelfde aanbieding op FirstLook 2013. Waarschijnlijk was er nog veel voorraad over.... Daarnaast is er natuurlijk ook de G19s voor dezelfde prijs en is dit eigenlijk het "oude" product...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
De G19s is anders 200 piek, dus 'dezelfde prijs' zou ik het niet willen noemen.

Verder kies ik voor de logitech omdat ik dat gewoon prettige toetsenborden vind. Daarbij heb ik een G11 al een jaar of 5 naar tevredenheid op me werk gebruikt, dus een nieuwe aanwinst is voor dat geld geen overbodige luxe.

Mijn muizen zijn ook altijd van logitech (G serie). Dus voor mij is het meer dat ik het merk trouw ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
BLACKfm schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:42:
De G19s is anders 200 piek, dus 'dezelfde prijs' zou ik het niet willen noemen.

Verder kies ik voor de logitech omdat ik dat gewoon prettige toetsenborden vind. Daarbij heb ik een G11 al een jaar of 5 naar tevredenheid op me werk gebruikt, dus een nieuwe aanwinst is voor dat geld geen overbodige luxe.

Mijn muizen zijn ook altijd van logitech (G serie). Dus voor mij is het meer dat ik het merk trouw ben.
Ik twijfel nog of ik deze voor m'n werk wil gaan kopen (80 euro is me toch veel geld voor een toetsenbord). Gebruik je die functietoetsen veel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 27-04 15:25
Deveon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ik twijfel nog of ik deze voor m'n werk wil gaan kopen (80 euro is me toch veel geld voor een toetsenbord). Gebruik je die functietoetsen veel of niet?
Ik heb een Logitech G510 en zelf gebruik ik de functietoetsen ook niet zovaak.

Enkel om een bepaalde tekst erin op te slaan bijv. id nummer van mijn pathe account.

Maar het lcd schermpje lijkt me wel handig.

Dus nu net gekocht :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Deveon schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ik werk in Autocad waar je vaak commando's gebruikt. Sommige dingen kan ik dan makkelijk achter een knop hangen. Bij mijn G11 had ik dit wel, maar ik heb nu die knoppen er zelfs afgehaald.
Ik was te lui om de drivers te installeren en als ik dan de G toetsen gebruikte dan deed ineens me toetsenbord het niet meer :S.

Gezien je snel macro's kunt opnemen kan het handig zijn om herhalende acties in te programmeren. In een kantoor omgeving (als je het niet voor gamen gebruikt) kan dat best wel eens makkelijk zijn.

En op het schermpje kun je vast wel wat meer weergeven dan enkel de foto's van je kinderen of de vakantie, De e-mail zal vast ook wel mogelijk zijn.

Noodzakelijk, nee. Leuk/handig? Ja. Aldus mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:05
Ik denk alleen dat niet de indeling van de foto gebruikt wordt met de lange linkerschift. Ik heb uiteindelijk mijn Logitech aan de wilgen gehangen omdat ze met de verfoeide smalle linkershift werken. Anders had ik niet eens naar mijn huidige toetsenbord gezocht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 07:49
Inderdaad ze worden geleverd met de kleine linker shift toets! Vorige FB actie had ik deze namelijk ook gekocht, en inderdaad met een kleine shift toets.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:01

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Vanmorgen ook maar even een G19 gekocht bij Alternate :-). Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09-2024
Zo. Mijn g15 is bij deze vervangen. Het beestje was echt op maar vond deze tot nu toe te duur. Bedankt voor de melding van deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Grote shift.. kleine shift.... Zit nu op een logitech K340 en dat gamed prima met dat kleine shiftje...

Maar een grote voorraad, of ze houden de 'op voorraad' status gewoon groen zodat men blijft bestellen... Of er zijn er uiteindelijk niet veel verkocht, dat kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Laatst online: 06-05 22:05

RyuuPro

That Damn Fly

Ik zat er aan te denken om er 1 te halen als upgrade van mijn G510. Maar de Macro Keys op mijn G510 zijn toch net ff wat beter voor de games waar ik ze voor gebruik (oa Dota 2) dan de plaatsing van de G19.

En een kleine shift is eventjes wennen, maar na 2-3x gamen merk je het niet meer.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 06-05 22:50
Is de actie ondertussen verlopen? Als ik op de site kijk dan zie ik hem enkel voor 149...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 17:13

Zorian

What the fox?

JPtjeeNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:09:
Niet gek voor dat geld. Maar ik betwijfel in hoeverre dit lekkerder werkt dan een mechanisch toetsenbord? Het scherm lijkt meer een gimmick dan écht handig, als ik zo de reviews bekijk. Twijfel! Waarom zijn jullie voor dit toetsenbord gegaan?
Ik heb al jaren een G19, heerlijk bordje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09-2024
Die van mij heb ik gisterenmiddag besteld en was vandaag al binnen met de post. G15 verhuisd naar de reservestapel nu.
Strakke actie van Alternate. Alleen wat minder van die kleine shift. op de foto van de site stond namelijk de grote shift. Maar kijken of dat gaat wennen. Weet bij god niet wat logitech bezielde om die knop te splitsen in een knop die ook al naast de enterknop zit.
Verder ben ik wel blij met de actie en mijn ramplank. :)

[ Voor 4% gewijzigd door cybevenom op 16-10-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Laatst online: 06-05 22:05

RyuuPro

That Damn Fly

cybevenom schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:24:Weet bij god niet wat logitech bezielde om die knop te splitsen in een knop die ook al naast de enterknop zit.
Verschil tussen US & UK Qwerty.
(Bij US zit die boven enter, bij UK naast de shift, ze hebben dat in 1 keyboard verwerkt)

Kaze Ni Nare

Pagina: 1