Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mijn Email en Steamaccount geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Jurjen Oosting
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 09:34
beste mensen,

ik kan al een paar dagen mijn emailadres en steamaccount niet meer gebruiken. het wachtwoord wordt gewoon goed ingevoerd maar steam en hotmail blijken te denken dat mijn account helemaal niet bestaat. :'(
hotmail zegt bijvoorbeeld:

"Dit Microsoft-account bestaat niet. Voer een ander e-mailadres in of vraag een nieuw account aan."

Maar als ik een nieuw e-mailadres probeer aan te maken met dezelfde naam zegt het dat die naam al in gebruik is. inloggen op een ander apparaat werkt ook niet. Ik weet vrijwel zeker dat dit door een virus/malware komt want ik heb laatst wel wat riskante software gedownload.

Ik hoop dat jullie mischien wat weten

• Jurjen Oosting
nog even wat extra info

ik heb mijn pc al helemaal gescand met malware en virusscanners maar die hebben 0 verdachte bestanden gevonden. ik kan echter nog steeds niet op mijn accounts. andere accounts werken wel zoals google, facebook en twitter.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Had je ook een ander e-mailadres of telefoonnummer ingevoerd in hotmail? If yes, dan kan je je wachtwoord (laten) resetten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Mocht je er niet uitkomen om alsnog in je steam te komen dan kan je hier kijken op de steam pagina's over het resetten van je account e.d.

• Jurjen Oosting
BtM909 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:33:
Had je ook een ander e-mailadres of telefoonnummer ingevoerd in hotmail? If yes, dan kan je je wachtwoord (laten) resetten.
dat heb ik gedaan, maar het rare is dat als ik probeer mijn wachtwoord te resetten, zegt hotmail dat mijn email niet bestaat.

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:30
Heb je nog een recente historie lijst met bezochte websites.

Je ziet soms van die phising websites als "stearncommunity.com".

Had je ook steamguard enabled? Iemand anders toegang tot je hotmail account?

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je (altijd) je echte naam gebruikt?

Volg deze stappen ook even:
http://social.technet.mic...s-hacked-or-hijacked.aspx

En maak daarna pas eventueel een topic aan op http://answers.microsoft....d?tm=1362616605225&auth=1

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11 22:37
Misschien een beetje stom antwoord. Maar in het verleden waren hotmail accounts een maand geldig, logde je niet in dan werd hij verwijderd. Deze regel is wel heel oud dus ik weet niet of dit nog zo werkt.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Dit is zeker het geval niet meer... Ik log soms meer dan 2 maanden niet in op mijn oude adres, en toch blijft het bestaan :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jurjen moet nog ff een update geven, maar hij is iig al een heel andere stappen verder :)

Pagina: 1