PCMCIA of CI slot lijkt het wel, of een heel diep CF slot.
Zal wel een vroege decoder of recorder zijn geweest? Lijkt op een uitbreiding voor een bestaande set.
Lijkt ook een tuner bij te zitten. Misschien een externe tuner? Zoals bijv. een externe satteliettuner of add-on voor een TV ofzo.
Zal wel een vroege decoder of recorder zijn geweest? Lijkt op een uitbreiding voor een bestaande set.
Lijkt ook een tuner bij te zitten. Misschien een externe tuner? Zoals bijv. een externe satteliettuner of add-on voor een TV ofzo.
[ Voor 120% gewijzigd door johnkeates op 14-10-2013 22:24 ]
een dubbel pcmcia slot ja
decoder dinges oid
decoder dinges oid
Dat ziet er idd uit als een insteekmodule voor een B&O TV, zodat je er een CI+ module in kunt steken (en daar weer een CI+ kaart in uiteraard)..
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ok bedankt voor de reacties, Nu nog een vraagje: Is het iets waard? en zoja hoeveel onngeveer.
Ding ligt maar ergens dus als ik er wat voor kan krijgen is dat mooi meegenomen.
Ding ligt maar ergens dus als ik er wat voor kan krijgen is dat mooi meegenomen.
als je me 5 euro betaald mag je het komen brengen
fish schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:39:
als je me 5 euro betaald mag je het komen brengen
De vraag is wie gebruik het nog ? Helemaal niemand dusDjesse8999 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:24:
[...]
Is het zo waardeloos dan, Ik dacht dat B&O een goed merk was
B&O mag dan wel een goed merk zijn, maar naar dit soort losse onderdelen is amper tot geen vraag. En als dat er al is, is de kans heel klein dat je toevallig op dat moment het ding in de verkoop hebt staan op de plek waarop iemand kijkt die zo'n ding zoekt.
Daar heb je helemaal gelijk in.TERW_DAN schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:29:
B&O mag dan wel een goed merk zijn, maar naar dit soort losse onderdelen is amper tot geen vraag. En als dat er al is, is de kans heel klein dat je toevallig op dat moment het ding in de verkoop hebt staan op de plek waarop iemand kijkt die zo'n ding zoekt.
Zet het op: http://tweakers.net/aanbod/
Zet biedingen aan en begin bij € 0,-
Je komt er zo achter of het nog wat waard is of niet.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Goed idee, ga ik doen.GoT schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:42:
Zet het op: http://tweakers.net/aanbod/
Pagina: 1