Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Een week geleden heb ik een Samsung Galaxy Tab3 7" ontvangen van Ziggo, maar hier doe ik verder niets mee dus wil ik hem kwijt en dat is bijna gelukt. De moeder van mijn vriendin wil hem wel overnemen maar dan moet er een case met toetsenbord bij, maar het lukt me niet echt om wat te vinden, tenminste niet voor een redelijke prijs. In Nederland heb ik eigenlijk nog niets gevonden voor onder de 39,99 euro terwijl ik op Ebay cases kan kopen voor ~20 dollar, maar dat duurt natuurlijk erg lang. Heeft iemand misschien nog een tip waar of hoe ik zo'n case voor een redelijke prijs kan scoren of zijn die dingen gewoon zo duur hier?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38
ja, ebay is vaak de helft of minder, je zou voor een tussenweg ook eens op amazon.co.uk kunnen kijken, dat zit er vaak een beetje tussen in:
http://www.amazon.co.uk/s...ab3%207%20keyboard%20case

(+/- 20 GBP)

Strava