Wijziging User Review - [TereZz] [FunkySmell]

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:46
Ik heb helaas een iets mindere ervaring met Terezz gehad, geen ramp of zo maar ik ik ben een groot voorstander van eerlijkheid en helaas in mijn ogen is de reactie van Terezz niet netjes of toepasselijk en zou deze dan ook graag verwijderd willen hebben.

Gaat om een no-name tablet die niet de cpu heeft als waarmee geadverteerd is, afijn een moderator kan wel in de berichten kijken neem ik aan, dat scheelt een lap tekst. We komen niet tot een oplossing en dan heb ik maar beschreven in de review wat mijn ervaring is, daarmee krijg ik dus een review terug die ik niet verdien in mijn ogen.

Misschien kan er iemand naar kijken?

Kleine aanvulling met een link, het is precies dezelfde als in de link, zelfde specificaties en uiterlijk, 100%.
Toch beweerd de verkoper dat deze speciaal op maat is gemaakt met een lager geklokte 1,2 ghz tegra 2 chipset die met bijgeleverde software op 1,2 ghz teruggezet kan worden, die software is niks meer als drivers om te communiceren (adb en dergelijke). Bovendien zijn er nauwelijks tablets die de 1,2 ghz chipset hebben, volgens wikipedia slechts 1 tablet en dat niet degene waar we het hier over hebben.

Bij een niet al te snelle tablet vind ik 200 mhz minder (per core) toch wel jammer en dan maak ik toch een beetje een vergelijking bv een een iphone 4s kopen die achter een 4 is. Ik was verder niet boos, een mens maakt fouten maar als men dat niet toe wil geven en mijn bewijs last niet interessant vindt, en de mening heeft dat ik het uitvoerig heb kunnen kijken en daarmee de kous af is kan ik daar niet veel mee. In honeycomb is trouwens niet te zien welke chipset de tablet heeft.

Voor mij blijft het gewoon een fout geadverteerd product, niet met opzet waarschijnlijk maar nog steeds fout. Lastige situatie en hoop dat we er nog steeds uit kunnen komen. Zo niet dan niet maar dan vind ik niet dat ik een slechte review verdien, mijn review is nota bene ook niet alleen slecht, voor de rest krijgt meneer 5 sterren, ik word echter met de grond gelijk gemaakt met een beroerde review.

[ Voor 55% gewijzigd door Sunrise op 16-10-2013 20:47 . Reden: Meer informatie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En heb je de tegenpartij al via DM op dit topic gewezen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen reactie meer, dicht. Als er nieuwe info is horen we het wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.