Hallo mensen, ik heb een simpel Sweex 003 routertje http://www.sweex.com/nl/a...ters/RO003/handleidingen/ waaruit internet in mijn iMac (draait Mavericks GM op) komt.
Nu krijg ik in mijn mail programma telkens deze melding als ik mijn icloud mail wil binnenhalen:
geen verbinding met server 'p02-imap.mail.me.com mogelijk via poort 993.
Het vreemde is als ik niet via mijn router verbinding maakt maar direct met de inetverbinding uit de muur er geen enkel probleem is om deze mail binnen te halen. Heel vreemd hoe dit opeens zo komt want ik heb niets in de instellingen van de router verandert. Mijn overige (gmail en ook pop) mail komt overigens wel gewoon binnen via de router.
Iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen?
Nu krijg ik in mijn mail programma telkens deze melding als ik mijn icloud mail wil binnenhalen:
geen verbinding met server 'p02-imap.mail.me.com mogelijk via poort 993.
Het vreemde is als ik niet via mijn router verbinding maakt maar direct met de inetverbinding uit de muur er geen enkel probleem is om deze mail binnen te halen. Heel vreemd hoe dit opeens zo komt want ik heb niets in de instellingen van de router verandert. Mijn overige (gmail en ook pop) mail komt overigens wel gewoon binnen via de router.
Iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 21:12 ]