Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Framework voor RIA met volledige fallback?

Pagina: 1
Acties:

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 09:23
Ik ben op zoek naar een framework om een (MVC) applicatie in te schrijven. De eisen:
  • In een browser die geen scripts ondersteund (of te oud is om dat goed te doen) moet alles werken.
  • In een browser die javascript kan uitvoeren moet de data via ajax gecommuniceerd worden
    • Het hoeft dus geen SPA te worden, maar posts moeten bv json posten
    • Een get moet een pagina ophalen en de data moet door apparte gets worden opgehaald.
  • Er hoeft niets dubbel worden gedaan om beide kanten mogelijk te maken
  • Nette code structuur (net als MVC) waar het duidelijk is waar iedere file voor is, en per file maar 1 taal wordt gebruikt.
  • Wens: presentatielaag in een HTML -like taal.
Ik dacht dat Node.js dit kon, maar kon er toch geen voorbeeld van vinden. Taal maakt niet zoveel uit, nu doe ik het liefst MVC4 van microsoft omdat ik C# developer ben, maar JS gaat me ook goed af. Ik kan het natuurlijk wel met MVC van ms voor elkaar krijgen, maar dan schrijf ik een hoop code dubbel, en moet ik alle switching ook zelf uitprogrammeren. Daarnaast vind ik het niet erg als ik ook non-ms skills toe kan voegen aan mijn toolbox.

Via google kan ik niet echt iets vinden, maar misschien gebruik ik de verkeerde keywords wel..

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.