Hallo allemaal,
Een paar maanden geleden heb ik ook eens een build hier voorbij laten komen. Toen is het er niet van gekomen om de uiteindelijke bestelling te plaatsen. Nu heb ik graag jullie advies over het volgende systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem:
Alles, oa gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten:
Max €1.000, bij voorkeur minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model:
- Acer monitor
- Western digital 500GB HD
- Logitech toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben:
- Voeding
- Moederbord
- Processor
- Videokaart
- Geheugen
- SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren:
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het geluidsniveau en energieverbruik belangrijk. Daarom twijfel ik o.a. nog een beetje aan de voeding. Als iemand een beter alternatief heeft die energie efficienter is hoor ik het graag. Daarnaast heb ik gehoord dat de door mij gekozen voeding niet haswell ready is. Zou een 450 watt G series ook passen?
Dit is wat ik zover heb samengesteld, grotendeels geinspireerd door bbg september en bbg concept november te combineren:
Graag hoor ik waar jullie andere keuzes zouden maken. Ook ben ik benieuwd of ik met andere zaken rekening moet houden. Dit wordt mijn eerste build. Moet ik bijvoorbeeld kabels los bestellen of zitten deze meegeleverd?
Een paar maanden geleden heb ik ook eens een build hier voorbij laten komen. Toen is het er niet van gekomen om de uiteindelijke bestelling te plaatsen. Nu heb ik graag jullie advies over het volgende systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem:
Alles, oa gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten:
Max €1.000, bij voorkeur minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model:
- Acer monitor
- Western digital 500GB HD
- Logitech toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben:
- Voeding
- Moederbord
- Processor
- Videokaart
- Geheugen
- SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren:
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het geluidsniveau en energieverbruik belangrijk. Daarom twijfel ik o.a. nog een beetje aan de voeding. Als iemand een beter alternatief heeft die energie efficienter is hoor ik het graag. Daarnaast heb ik gehoord dat de door mij gekozen voeding niet haswell ready is. Zou een 450 watt G series ook passen?
Dit is wat ik zover heb samengesteld, grotendeels geinspireerd door bbg september en bbg concept november te combineren:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,63 | € 30,63 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 86,21 | € 86,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 875,13 | |
Graag hoor ik waar jullie andere keuzes zouden maken. Ook ben ik benieuwd of ik met andere zaken rekening moet houden. Dit wordt mijn eerste build. Moet ik bijvoorbeeld kabels los bestellen of zitten deze meegeleverd?