Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:11
Op zich aantrekkelijke prijzen met telefoons maar...................lees al heel veel negatieve commentaren op diverse fora over deze provider. Zijn hier tweakers met soortgelijke of juist goede ervaringen. Je gaat tenslotte een langdurig contract aan dus kan het beter van te voren eens vragen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 13:43

P_Tingen

omdat het KAN

Mijn schoonmoeder heeft een tijd bij Tele2 gezeten zonder problemen. Internetsnelheid werd netjes gehaald en helpdesk was vriendelijk (1x nodig gehad, weet niet eens meer waarvoor). Installatie ging prima.

Ze is overigens overgestapt naar Ziggo alles-in-1 omdat die een mooie aanbieding had en niet omdat Tele2 niet beviel.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Ik heb zelf een alles in 1 Tele2 pakket, en dat bevalt mij goed. Wat betreft mobiel, daar kan ik niet heel veel over zeggen. Je kan het zelf proberen, het is een eenmalige investering; je kan namelijk een per maand opzegbare sim only nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Tele2 Mobile draait op het T-Mobile netwerk. Dus de dekking is gelijk. In de toekomst veranderd het wel, aangezien Tele2 zijn eigen 800 MHz 4G netwerk gaat aanleggen, met in de nabije toekomst de mogelijkheid tot VoLTE.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omc-luxor
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 09:21
Ik heb goede ervaring met de tele2 reparatie service, mijn xperia z had een gebarsten scherm, wat niet door val-,stoot- en/of drukschade was ontstaan.

Binnen 10 werkdagen was de telefoon gerepareerd en retour gezonden, zonder enige kosten.

De telefoon had ik al reeds 8 maanden in bezit en hier en daar was dat ook duidelijk te zien aan gebruikers sporen op het scherm, geen groote/diepe krassen of dergelijk maar wel kleine putjes en krasjes.

Ik heb vaak het gevoel dat men je afscheept met een lul verhaal of zich schermt achter onduidelijke voorwaarden, maar deze keer netjes geholpen naar volle tevredenheid.

F.O.T.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:36
Ben een paar maanden geleden overgestapt van tmobile naar tele2.
Geen problemen gehad en bereik is hetzelfde.

Een paar jaar geleden ook tele2 vast internet gehad ook geen problemen, maar toch overgestapt naar xs4all ivm snelheid en modem. 40mbit is toch leuker dan 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omc-luxor
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 09:21
telefoon voor een tweede keer ter reparartie aangeboden bij tele2 en wederom hebben ze kosteloos het scherm vervangen, als mijn xperia z nog een keer een kapot scherm heeft dan eis ik een ander merk telefoon.

F.O.T.C.

Pagina: 1