Toon posts:

Kan niets kopen in de Windows 8 store en PayPal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je zou denken dat het tegenwoordig makkelijk kon maar het lukt mijn zoon totaal niet om iets te kopen in de Windows 8 store. Om te beginnen: hij heeft geen credit card en kan die ook niet krijgen. Zijn bank, ING, kan niet direct gekoppeld worden dus dachten we om het via PayPal te regelen. Account aangemaakt maar vervolgens wil PayPal de ING rekening niet accepteren. No matter what. Money2 account aangemaakt, geld erop gezet, via de W8 appstore gezegd dat we iets willen kopen via PayPal... maar als we proberen in te loggen, vraagt PayPal om de credit card gegevens... En zo zitten we compleet vast.

Het kan toch niet zo zijn dat het zo ontzettend moeilijk is om online iets te kopen in de W8 store?

Een tip als 'giro' kiezen i.p.v. 'bankrekening' bij het linken van de bankrekening aan PayPal heeft geen effect. De beste tip leek Money2 maar daar kunnen we dus wel geld opzetten, maar mee betalen, ho maar.

Ik heb diverse fora doorzocht maar nergens vind ik een antwoord dat werkt: hopelijk kan iemand ons verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:55
https://www.3vcard.nl

Gewoon overmaken met Ideal en koppelen aan je MS account.