Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Xbox Music] Xbox Music Pass registreert niet (Win 8 Pro)

Pagina: 1
Acties:

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 09:57
Hoi!

Ik ben net een paar weken overgegaan van Windows 7 naar Windows 8 Pro N op mijn desktop. Dit omdat ik ook een Surface Pro heb en bij beide dezelfde gebruikservaring wil hebben inclusief synchronisatie. Ik heb vervolgens op Win 8 N het media pack geïnstalleerd.

Tijdens mijn gebruik van Win 8 viel mij de Music app positief op. Het is praktisch hetzelfde als Spotify en zou voor mij op al mijn apparaten uitstekend moeten werken. Na het gebruiken van de gratis versie, met reclame, besloot ik een abonnement te nemen. Toen ik de 30 dagen gratis versie probeerde te nemen (die uiteraard automatisch verlengd wordt aan het einde) kreeg ik een foutmelding (0xc00d134c). Wel kreeg ik een bevestiging in de mail dat ik het product besteld had. |:( Die bestelling uitte zich niet in de music app; ik kreeg nog steeds reclame en kon de nummers niet downloaden. Uiteraard heb ik toen contact opgenomen met de helpdesk daar en die cancelden mijn subscription en raadden mij aan het later nog eens te proberen. Ik heb dat geprobeerd en dat lukte ook niet. Ik dacht dat ik eventueel al een keer, onwetend, gebruik had gemaakt van de trial en wilde ook wel €9,99 per maand betalen. Dus ik heb toen de betaalde versie gekocht, maar dat leidde uiteraard tot hetzelfde resultaat. 8)7
Gelukkig werd er wel meteen €9,99 afgeschreven, ik zou MS toch niet arm willen maken... }:O

Maar goed, er lijkt dus een discrepantie te zijn tussen commerce.microsoft.com waar mijn betaling verwerkt is en live.xbox.com waar de Music Pass niet verwerkt is.

Uiteraard ben ik nog steeds in overleg met de helpdesk van Microsoft, maar daar is de kennis van het product niet geheel op peil (vaak verkeerde verwijzingen) en ze blijven vooral hangen in het "probeert u het nog eens." :| Vandaar dat ik het hier neer wilde leggen om te kijken of iemand hier ervaring mee heeft of iets anders kan bijdragen.

Alvast bedankt!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 09:57
Een kleine kick: Ik heb ondertussen geupgrade naar Win 8.1 en nu doet de hele music app het niet meer.
Ik heb dan ook besloten het maar zo te laten. Ik zou iedereen wel STERK willen afraden om aan Xbox Music te beginnen. Spotify werkt gewoon veel en veel beter.