Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Feat] rechtstreekse link naar Vraag & Aanbod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Devvers. Ik zou willen pleiten voor een rechtstreekse link naar de vraag en aanbodpaginas, als volgt:

Ik stel voor om de vermelding ' Vraag & Aanbod' in de tracker te splitsen. Klikken op 'Vraag' leidt dan naar de V&A pagina, met 'advertentietype = Vraag' aangevinkt (alle gevraagd-advertenties). Klikken op het woord 'Aanbod' leidt dan naar de V&A pagina met 'advertentietype = Aanbod' aangevinkt (alle aanbod-advertenties).

Kijkende naar mezelf bijvoorbeeld, ik ga vaak naar de V&A en heb nu meerdere kliks nodig om meteen naar alle aanbiedingen te gaan. Bovenstaande lijkt me daarom een wezenlijke toevoeging in (de eenvoud van) het navigeren van/naar de V&A pagina's. Daarnaast denk ik dat het geen onhaalbare of moeilijke aanpassing is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Daarnaast denk ik dat het geen onhaalbare of moeilijke aanpassing is.
Helaas is dat niet het geval; een tracker-heading kan in ons systeem maar 1 link hebben namelijk.

Intentionally left blank

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

Kan je er niet 2 headers van maken dan?

Ik ben namelijk voor deze feature, aangezien ik alleen maar naar Aanbod advertenties kijk.

[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Jack schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:07:
Kan je er niet 2 headers van maken dan?

Ik ben namelijk voor deze feature, aangezien ik alleen maar naar Aanbod advertenties kijk.
Ik dus ook, vandaar dat ik om deze feature vroeg. Jammer dat het moeilijker blijkt dan ik in eerste instantie dacht.

PS; Zou iemand de titel kunnen fiksen in 'rechtstreekse' (aa=ee). De (Citrix) ICT op het werk is zodanig brak (nofi, imho) dat mn cursor achter loopt bij wat ik heb getypt. Daardoor is het soms wat verwarrend kijken naar een post, en maak ik dus allerei onbedoelde schrijffouten.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

Alternatieve oplossing is dat je onder Tracker instellingen de header link kan wijzigen naar http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?vat=a

[Specs]