Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fristi01
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
Beste mede tweakers

Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsten maar ik heb een vraag.

jullie kennen waarschijnlijk allemaal de site http://www.systemrequirementslab.com/cyri wel waar je kan kijken of je een bepaald spel met jouw systeem kan draaien.

nou was mijn vraag of er ook een site of een programma bestaat die ongeveer het tegenovergestelde doet

dus dat ie kijkt wat voor hard en software er in je computer zit en vandaar uit kijkt welke games er allemaal op je computer kunnen draaien

dat je bijvoorbeeld selecteerd van ik wil alle FPS games van de afgelopen 2 jaar zien die het goed op mijn computer doen.

dus dat je niet van 1 game kan kijken of die het op je computer doet maar dat je gewoon een lijstje krijgt van alle games die het doen

groeten tristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:13
Dat lijkt mij ook wel wat inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:41
Hoofdletter gebruik is niet verboden hoor :p.

System Requirements Lab heeft voortaan game lists. Dan kan je meerdere games tegelijk testen. En ook een desktop app. Weet niet of die kan wat jij wilt, maar je zou het eens kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Volgens mij bestaat dit niet omdat het enorme massa's games zou moeten checken.
Verder is systemrequirementslab erg slordig met zen resultaten...
Check de officiele requirements altijd nog via de orginele source!
Al vaak genoeg gehoord van vrienden en kennisen dat het niet klopt en ook al zelf ondervonden!

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 03:49
Altijd meerdere bronnen checken. Verder wat je kan doen is kijken welke games je graka draaien en daarvan uit de leuke spellen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Die site klopt meestal ook niet hoor, ofja bij mij zegt hij geregeld dat ik het niet kan draaien, en dan blijkt dat toch te lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
X-Fighter schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:55:
Die site klopt meestal ook niet hoor, ofja bij mij zegt hij geregeld dat ik het niet kan draaien, en dan blijkt dat toch te lukken :)
Bij mij is het meer site zegt dat ik het niet kan draaien = kopen, site zegt dat ik het wel kan draaien = niet kopen....
Hij flipt op drivers, os, instellingen en zelfs browsers dus... Heb al genoeg verhalen gehoord dat kaarten voor andere kaarten werden aangezien door drivers...
Ook leuk was dat hij mijn laptop processor, dual core i5 4 threads, aanzag voor een quadcore met 4 threads (nou niet dat ik daar op game).
Mijn mening: wegblijven bij die zooi het klopt niet en misleid alleen!

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Bij mij weten bestaat dit niet en is het opzich wel uitvoerbaar. Wel wat werk, maar goed te doen. Ik zou zeggen begin je eigen programma vanuit deze opzet en wie weet ;).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Pagina: 1