Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen van het forum,

Ik ben een redelijke audio n00b dus ik heb jullie hulp nodig! Ik ben namelijk toe aan een nieuwe gadget en ik overweeg om een (high-end) hoofdtelefoon te kopen, maar zoals gezegd heb ik niet erg veel verstand van het hele gebeuren. Na vele reviews gelezen te hebben en wat prijzen te hebben vergeleken is mijn oog gevallen op dit model. Alleen lees ik nogal wisselende reviews, hetgeen wat mij het meest verontrust is dat de mid-range niet goed zou zijn, iets wat mij wel erg belangrijk lijkt nadat ik wat meer heb gelezen.

Graag jullie mening en eventueel andere suggesties.

Wat ik prefereer aan aan goede headphone:
- Draagcomfort
- Design (!)
- Eventueel wireless (met wire optie zou mooi zijn zoals bovenstaande optie)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
Ik ben vorig jaar op de X-fi beurs in Veldhoven geweest en heb daar denk ik wel 15 verschillende hoofdtelefoons opgehad; allemaal klonken ze anders terwijl ze allemaal hoge ogen gooiden. De Sennheiser Momentum vond ik het mooiste klinken maar mijn vriendin was het daar weer helemaal niet mee eens.
Wil je een hoofdtelefoon die bij je past, dan wil ik je adviseren om ze gewoon te proberen in een winkel.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:16

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 17:56
Mogelijk geeft deze lijst je nog wat iedeeen: http://www.stereophile.co...ded-components-headphones

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".