Hallo allen,
Ik ben nu het gameseizoen er weer aan zit te komen druk bezig met het upgraden van mijn systeem.
Omdat ik zelf niet heel erg thuis ben in het wereldje vraag ik jullie om wat hulp.
Momenteel ziet mijn systeem er als volgt uit:
CPU: Intel i3 2130, 3,4ghz
GPU: EVGA Nvidia GeForce GTS450 1GB
RAM: 8 GB
De enige gewenste upgrade die ik op korte termijn nog uit zou willen voeren is een nieuwe videokaart.
Omdat ik een wat kleinere kast heb passen alle kaarten erniet in bij mij. Het komt er dus op neer dat hij qua grootte om en nabij dezelfde maten moet zijn als de GTS450.
Wat denk jullie dat een goede kaart is welke bij de rest van mijn systeem past?
Mijn budget ligt rond de 150 euro.
Of mocht je zelf nog een kaart hebben liggen dan is dat natuurlijk ook een optie!
Alvast bedankt!!
Ik ben nu het gameseizoen er weer aan zit te komen druk bezig met het upgraden van mijn systeem.
Omdat ik zelf niet heel erg thuis ben in het wereldje vraag ik jullie om wat hulp.
Momenteel ziet mijn systeem er als volgt uit:
CPU: Intel i3 2130, 3,4ghz
GPU: EVGA Nvidia GeForce GTS450 1GB
RAM: 8 GB
De enige gewenste upgrade die ik op korte termijn nog uit zou willen voeren is een nieuwe videokaart.
Omdat ik een wat kleinere kast heb passen alle kaarten erniet in bij mij. Het komt er dus op neer dat hij qua grootte om en nabij dezelfde maten moet zijn als de GTS450.
Wat denk jullie dat een goede kaart is welke bij de rest van mijn systeem past?
Mijn budget ligt rond de 150 euro.
Of mocht je zelf nog een kaart hebben liggen dan is dat natuurlijk ook een optie!
Alvast bedankt!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2013 15:02 ]