Toon posts:

Xbox 360 USB Probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een Xbox 360 Slim 4GB
Ik heb een tijdje terug GTA V gekocht voor op de xbox, hierbij heb ik ook een usb besteld.
De usb doet aan de voorwaarden van de XBOX, aangezien mijn xbox te weinig geheugen heeft kan ik daar GTA V niet op installeren dus doe ik dat op mijn USB, deze is 16 GB.
Ik kan het spel gewoon op de USB installeren en het werkt prima ik kan na de installatie spelen zonder enige probleem, maar zodra ik ga stoppen en later weer verder wil spelen dus, als ik mijn XBOX uitzet en dan weer aanzet, dan is de usb opnieuw weer unformatted, terwijl ik hem voordat ik mijn xbox uit deed geformateerd heb en GTA V heb geinstalleerd wat gewoon perfect werkte.
Wat kan het probleem zijn? Ik heb al veel op internet gezocht naar het probleem ik zie meerdere mensen die deze issue hebben maar weinig oplossingen.
Ik hoop dat iemand hier op tweakers mij kan helpen, het is heel vervelend dat je telkens als je GTA V wil spelen dat je het moet installeren.

(PS, hoop dat dit het goede forumdeel is)

Alvast bedankt,

Timo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:15
Ik denk trouwens dat dit topic gemoved moet worden door een MOD naar spielerij problemen

Antwoord op je vraag denk ik dat hier is gegeven:

http://gaming.stackexchan...a-preconfigured-usb-stick

Het komt er waarschijnlijk op neer dat je nog een soort van "veilig verwijderen" moet doen op de Xbox en dat je hem ook zonder USB moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jack_Nick,

Bedankt voor je snelle reactie, die link wat je gestuurd hebt is inderdaad het probleem waar ik last van heb ik ga dit vanavond is uit proberen en zal sowieso even een bericht hier achter laten of dat inderdaad werkt.

Gr, Timo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt idd alsnog bedankt voor de link!