3 gebruikers hebben er al een beoordeling over geschreven, dus er zijn mensen die hem hebben. Verder zie ik gemixte meningen, hij zou behoorlijk warm lopen. Verder dan dit kan ik je niet helpen, hoopt dat iemand met een 9590 je verder kan helpen!
Btw: probeer je vraag iets beter te formuleren. wat wil je precies weten?
Btw: probeer je vraag iets beter te formuleren. wat wil je precies weten?
Mmh rare vraag eigenlijk en dan nog in het Videokaarten sub forum
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
De beoordelingen zijn alleen sterretjes of zoek ik verkeerd?
De categorie klopt inderdaad niet
Mijn vraag is inderdaad een beetje onduidelijk maar ben gewoon benieuwd wat mensen van de processor vinden en of het stabiel draait. Omdat ik een AM3+ mobo heb is dit waarschijnlijk de laatste cpu die erin past (denk ik). Of AMD moet doorgaan op deze chipset maar volgens mij is de rek er al aardig uit...
De categorie klopt inderdaad niet
Mijn vraag is inderdaad een beetje onduidelijk maar ben gewoon benieuwd wat mensen van de processor vinden en of het stabiel draait. Omdat ik een AM3+ mobo heb is dit waarschijnlijk de laatste cpu die erin past (denk ik). Of AMD moet doorgaan op deze chipset maar volgens mij is de rek er al aardig uit...
[ Voor 82% gewijzigd door dylanvana op 14-10-2013 23:56 ]
Persoonlijk zou ik als je echt top of the line zoekt naar Intel gaan. Amd cpu's komen niet in de buurt van de prestaties die i5's en i7's wegzetten maar daar moet je inderdaad een nieuw mobo voor kopen.
maar zoals je zelf aangeeft is dit waarschijnlijk een van de laatste am3 series denk ik, dus veel andere keuze heb je niet!.
maar zoals je zelf aangeeft is dit waarschijnlijk een van de laatste am3 series denk ik, dus veel andere keuze heb je niet!.
Dat ligt er ook een beetje aan wat je gaat draaien.prupke15 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:56:
Persoonlijk zou ik als je echt top of the line zoekt naar Intel gaan. Amd cpu's komen niet in de buurt van de prestaties die i5's en i7's wegzetten maar daar moet je inderdaad een nieuw mobo voor kopen.
http://gamegpu.ru/action-...ield-4-beta-test-gpu.html
(halverwege kun je de cpu benchmarks vinden)
Je kunt er ook voor kiezen om de veel goedkopere FX8350 te nemen en die tot hetzelfde niveau over te klokken.
http://tweakers.net/price...;320015;320103/categorie/
Ook de 8320 wil vaak wel naar 4,6-4,8GHz.
Er gingen geruchten dat er nog een serie AM3+ zou komen, maar je hoort steeds vaker dat dat toch niet het geval is.
Ik wacht zelf nog even tot er echt duidelijkheid is en dan ga ik waarschijnlijk ook voor een FX83xx.
[ Voor 11% gewijzigd door mitsumark op 15-10-2013 14:05 ]
Wat dacht je van de GoT search te gebruikenIs er iemand die de FX 9590 al in bezit heeft? Ben toch wel erg benieuwd
Als mensen iets hebben dan posten ze heus wel ervaringen. Deze topicstart voldoet in ieder geval niet aan de eisen die we stellen op dit forum qua eigen inzet, dus gaat het dicht.
Zie ook:
Het algemeen beleid
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()