Recentelijk heb ik een MacBook Air gekocht. Bij het afspelen van geluid via Chrome, ruizen mijn speakers. Het maakt geen verschil op welke website ik audiofragmenten afspeel, enkel Chrome geeft ruis via de speakers. Apple Care heeft mij geadviseerd om een hardware check te doen, dit was verder in orde. Kan iemand mij adviseren waar ik de oorzaak van dit probleem kan vinden?
ik heb hetzelfde probleem, wanneer ik flash videos afspeel in chrome, dan is het ruis en tick geluiden. Ik heb een macbook air 2013, i7 8gb 128gb. Het ruizen is bij mij gestopt nadat ik met ccleaner de cache heb verwijdert van chrome en safari maar ik heb nu nog wel de tik. Erg storend in ieder geval.
1 applicatie geeft ruis, en je wil de laptop retour sturen ? dude ,,,,Speakerfreak95 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:30:
Retour sturen, heel makkelijk.
Je kan ook de installatie van chrome terugmailen, maar ik gok zo dat dat geen nut heeft
[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 15-10-2013 23:34 ]
ja als je voor een fout in een programma wat niet eens van apple is je laptop wil retour sturen ga je dan ook de planten retour sturen als de blaadjes in de herfst eraf vallen?
EDIT paar woorden vergeten wat rare zin opleverde:P
EDIT paar woorden vergeten wat rare zin opleverde:P
[ Voor 17% gewijzigd door jctjepkema op 16-10-2013 09:42 ]
Is het in alle gevallen met Flash? Kan zijn dat de microfoon wordt aangezet wanneer Flash gebruikt wordt. Probleem ook wel eens gehad hier met debuggen van een video stream applicatie...
offtopic:
Kleine spellingscorrectie: het meervoud van ruis is ruisen als je hebt over een "ruisend geluid". Ruizen is het meervoud van ruis als je hebt over een rietvoorn (soort vis).
Kleine spellingscorrectie: het meervoud van ruis is ruisen als je hebt over een "ruisend geluid". Ruizen is het meervoud van ruis als je hebt over een rietvoorn (soort vis).
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hier hetzelfde, MBA 13' 2013. Ook alleen in Chrome, Safari en Spotify geven wel gewoon geluid. Ik heb al een hele boel dingen geprobeerd, zoals Chrome opnieuw installeren, Flash Player opnieuw installeren. Zelfs een clean install heeft niet geholpen. Ik gebruik nu gewoon Safari voor Youtube ed.
Probeer eens de PepperFlash plugin van Chrome uit te zetten. Chrome integreert Flash namelijk op een andere manier dan de andere browsers, wat veel problemen geeft.
Browse naar chrome://plugins en de plugin moet er tussen staan. Let wel dat het de PepperFlash plugin is. Je ziet dit aan de plugin locatie.
Browse naar chrome://plugins en de plugin moet er tussen staan. Let wel dat het de PepperFlash plugin is. Je ziet dit aan de plugin locatie.
De installatie van Mavericks heeft dit probleem bij mij verholpen.
Pagina: 1