Toon posts:

SONY CYBERSHOT DSC-F505v?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi :)

ik kan deze camera voor 1300,- van iemand overnemen, is maar 3 maanden oud, is dit een goede deal :P

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ding word nieuw nog steeds voor 2498 OID verkocht dus als ie er goed uitziet..... doen :)

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Niet wachten maar meteen doen.

Ik heb een review gelezen van 28 pagina's
waar hij echt in details werd gekeken naar kleur en scherpte en kleur diepte en CCD ruis en al die dingen. Kijk zelf maar effe.

En hij is gewoon super cool om te zien.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga hem straks om 21.00 halen ,ik kan niet wachten :9~

Verwijderd

Zeker van de vrachtwagen gevallen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja het is weer zover , ik ga geen 1300,- voor gestolen goederen neerleggen kneus :(

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 06 juni 2001 16:09 schreef Mustapha het volgende:
ja het is weer zover , ik ga geen 1300,- voor gestolen goederen neerleggen kneus :(
Beetje onwaarschijnlijk bedrag ook.... te laag voor normale omstandigheden....

Wel jammer.... kwaliteit is best goed van dat ding. Ik zou hem zelf niet zo snel nemen ivm ontbreken van viewfinder en de relatief dure memorysticks.......

Maar dan mot je dus verder zoeken :)

Verwijderd

Pfff.. ik zeg ook niet dat ie gestolen is, beetje humor mag toch wel dacht ik ..

• pimpimmers
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 16:03 schreef Mustapha het volgende:
ik ga hem straks om 21.00 halen ,ik kan niet wachten :9~
Kom je er achter dat je ze alleen per 10 kan kopen :P (dan weet je zeker dat #### gejat zijn >:) )

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 06 juni 2001 19:23 schreef P.C.Simonis het volgende:
Pfff.. ik zeg ook niet dat ie gestolen is, beetje humor mag toch wel dacht ik ..
En toch...
Als je iets koopt voor een bedrag wat verdacht laag is, en het blijkt gestolen te zijn, ben je bezig met HELING...

Koop je daarentegen gestolen goederen die voor een -niet-vreemde-prijs- verkocht worden en jij hebt geen idee dat het gejat is, is het dus weer GEEN heling, en ben jij niet fout.... heel weird maar wel waar.....
Als je die camera kan krijgen MET alle zooi erbij zoals met name het kassabonnetje... niet twijfelen maar DOEN

• pimpimmers
  • Niet online
Ik heb trouwens zelf een SonyCS DSC-P1 en daar ben ook zeer te spreken over, en hij is lekker klein.

Sony: Maak kennis met ons nieuwste juweeltje, sexy en ultra klein. De DSC-P1 3.34
Mega Pixels, 3x optical Zoom en nog veel meer.
>:)

Verwijderd

Stap 1: Koop de camera voor 1300,-
Stap 2: Verkoop 'm voor 1500,- aan mij.

Jij: 200 piek winst
Ik: eindelijk een leuke camera

Verwijderd

Topicstarter
die camera is gegarandeerd eerlijk ,als je interesse hebt zteph mag je me mailen, je mag hem voor 1550,- hebben :), er zit alles erbij incl. 9 maanden garantie :) :) wat wil je nog meer ,Diamond_verd@hotmail.com

ps. het lijkt hier wel markt sorry tweakertjes ;)

• Big-Foot
  • Laatst online: 07-12-2025
Ja maar hoeveel meg memory stick zit er dan bij.

Verwijderd

Topicstarter
8 mb

Verwijderd

Is een toppie camera! Doen :)

Ik heb zelf een DSC-P1 en heb F505v op proef gehad. Beide even goed overigens, zelfs de lenzen (Carl Zeiss/Sony) zijn _vrijwel _ identiek. De enige reden waarom ik voor de P1 gekozen heb is het formaat. Supergrootvoordeel van de F505v is de makrostand, courtesy van de Zeiss lens.

Verwijderd

nadeel : er zit geen optical finder op , dus je moet alles met het LCD scherm doen.
Vooral een nadeel met zonlicht

Verwijderd

ik zou geen dure camera kopen van de vrachtwagen.. stel je voor dat er wat kapot is.. waar moet je heen.. lijkt me zonde.. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 juni 2001 15:38 schreef cyberjoy het volgende:
ik zou geen dure camera kopen van de vrachtwagen.. stel je voor dat er wat kapot is.. waar moet je heen.. lijkt me zonde.. :)
Lezen is een kunst :Z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
voor de zoveelste keer die camera is met bon dus niet van de vrachtwagen gevallen :r :r :r

Verwijderd

zeker doen
is een vet DINGETJE heb hem hier naast me liggen :)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:47
is idd een vet ding! nog steeds 1 van de beste camera's verkrijgbaar.... ( ja ik heb hem hier ook naast me liggen :) )

Tip: Koop er later een 64 MB mem stickie bij... is vet relaxed

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1