Toon posts:

[iPhone 4S] volume heel laag tijdens het bellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorig jaar mijn iPhone 4S laten vervangen omdat het volume bij het bellen zéér laag was, ik moest hem steeds op speaker zetten of ik kon niets verstaan. In de winkel hebben ze mij een nieuwe meegegeven.

Na 2 maand was het plots weer van dat. Ik kan de persoon aan de andere kant nauwelijks verstaan, tijdens het bellen druk ik meermaals op de 'luider' knop maar hij staat al op het maximum. Dit is echt extreem vervelend.

Heb de meest voor de hand liggende oplossing geprobeerd, het speaker 'plekje' bovenaan de telefoon uitgekuist maar probleem blijft. Op internet kom ik vanalles tegen, van speaker uitkuisen tot harde reset. Dit helpt jammer genoeg allemaal niet. Heb ik toevallig 2x pech of herkent iemand het probleem? Er is geen garantie meer op het toestel en draait momenteel de laatste nieuwe iOS 7.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je hebt het toestel pas 2 maand en er zit nu al geen garantie meer op? Of heb je al een tijdje rondgelopen met die slechte speaker op het 2e toestel?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:08
Hij heeft het vervangende toestel twee maanden denk ik. Maar als nog heb je twee jaar garantie op de plek waar je hem hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Krijg je opnieuw 2 jaar garantie bij een vervangtoestel? Zoja, dan moet ik dat even controleren. Maar sowieso loop ik er al lang mee rond.