Hi ,
Ik ben eigenaar van een Pioneer SG - 8500 II versterker , samen met
http://www.hifiengine.com/library/pioneer/sa-8500.shtml
Pioneer SG - 8500 Equalizer
Pioneer RG - 2 Dynamische processor
Pioneer TX - 8500II tuner
Pioneer CT - F900 cassettedeck
Pioneer CT - 300 Tape Deck
Ik heb de setup in jaren niet gebruikt (werkte prima laatste keer ) en kocht onlangs een Rega RP - 1 platenspeler
Ik probeerde de stereo te verbinden gisteren , maar was niet in staat om een enkel geluid uit te halen ;-(
heb dit diagram aangehouden
had de Rega aangesloten Phono 1 , en probeerde zelfs een dvd speler ( RCA stereo OUT , AUX IN van de versterker )
Q : Moet ik hoor het geluid , als ik het diagram overslaan en alleen gebruik maken van de versterker ? ( Rega naar Phono 1 , dvd -of cd -speler op AUX IN , luidsprekers in groep A )
Ik keken zelfs de knoppen op de versterker ( gebruikershandleiding als referentie ) en probeerde ALLE mogelijke instelling voor Bron / Monitor
geen enkele piep ;-(
Q2 : is er een manier om te testen om te zien of de Amp is nog in leven ?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd , want ik wil echt weer genieten van mijn Pioneer ...
Speakers zijn Teufel Ultima 40 Mk2 ( 8 Ohm )
Ik heb de platenspeler , luidsprekers en dvdspeler allemaal getest op een andere stereo- set ,ze werken
Dank bij voorbaat ...
grtz Sven
Ik ben eigenaar van een Pioneer SG - 8500 II versterker , samen met
http://www.hifiengine.com/library/pioneer/sa-8500.shtml
Pioneer SG - 8500 Equalizer
Pioneer RG - 2 Dynamische processor
Pioneer TX - 8500II tuner
Pioneer CT - F900 cassettedeck
Pioneer CT - 300 Tape Deck
Ik heb de setup in jaren niet gebruikt (werkte prima laatste keer ) en kocht onlangs een Rega RP - 1 platenspeler
Ik probeerde de stereo te verbinden gisteren , maar was niet in staat om een enkel geluid uit te halen ;-(
heb dit diagram aangehouden
had de Rega aangesloten Phono 1 , en probeerde zelfs een dvd speler ( RCA stereo OUT , AUX IN van de versterker )
Q : Moet ik hoor het geluid , als ik het diagram overslaan en alleen gebruik maken van de versterker ? ( Rega naar Phono 1 , dvd -of cd -speler op AUX IN , luidsprekers in groep A )
Ik keken zelfs de knoppen op de versterker ( gebruikershandleiding als referentie ) en probeerde ALLE mogelijke instelling voor Bron / Monitor
geen enkele piep ;-(
Q2 : is er een manier om te testen om te zien of de Amp is nog in leven ?
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd , want ik wil echt weer genieten van mijn Pioneer ...
Speakers zijn Teufel Ultima 40 Mk2 ( 8 Ohm )
Ik heb de platenspeler , luidsprekers en dvdspeler allemaal getest op een andere stereo- set ,ze werken
Dank bij voorbaat ...
grtz Sven
[ Voor 4% gewijzigd door SvenG op 14-10-2013 11:17 ]