Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-08 07:23
Beste Medetweakers,

Vanavond heeft mijn HTC One een gebarsten scherm opgelopen.
Het scherm werkt wel nog (geeft wel beeld) maar de toplaag is gebarsten.
Nu ben ik opzoek naar een betaalbare manier om deze te laten repareren (het liefst in de buurt van Maastricht).

Op internet vind ik enkel bedrijven die hier bijna 200 euro voor in rekening brengen...

Alle tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:38
dat komt omdat je net als bij de One X, niet alleen glasplaat kan vervangen, maar je het hele scherm moet vervangen en daarbij is de One moeilijk uit elkaar te halen

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:09
Langs een kpn XL winkel gaan, doen het voor 120 euro, toestel afleveren wanneer de onderdelen binnen zijn. vervolgens het toestel een uurtje achterlaten en dan kan je hem weer ophalen.

wel even rekening houden met het feit dat het besteld moet worden. kan dus wel nog 3 dagen overheen gaan.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
gajus26 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:03:
Beste Medetweakers,

Vanavond heeft mijn HTC One een gebarsten scherm opgelopen.
Het scherm werkt wel nog (geeft wel beeld) maar de toplaag is gebarsten.
Nu ben ik opzoek naar een betaalbare manier om deze te laten repareren (het liefst in de buurt van Maastricht).

Op internet vind ik enkel bedrijven die hier bijna 200 euro voor in rekening brengen...

Alle tips zijn welkom!
Je inboedelverzekering bellen en vragen of het onder de dekking valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 13:10
furian88 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:32:
Langs een kpn XL winkel gaan, doen het voor 120 euro, toestel afleveren wanneer de onderdelen binnen zijn. vervolgens het toestel een uurtje achterlaten en dan kan je hem weer ophalen.

wel even rekening houden met het feit dat het besteld moet worden. kan dus wel nog 3 dagen overheen gaan.
Werkt zeker alleen als je KPN klant bent? En zou er bij Vodafone een dergelijke prijs op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:09
Ivos schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:22:
[...]

Werkt zeker alleen als je KPN klant bent? En zou er bij Vodafone een dergelijke prijs op staan?
Absoluut niet, elke kpn xl winkel is een Samsung repair point. Deze kunnen dus elk samsung toestel repareren.. ook die van andere aanbieders.

Het zij tussen garantie of door schuld heeft hier dus geen ene donder mee te maken :)

ONTOPIC: ik moet je wel even melden dat ik over het vorige heen heb gelezen..

De htc ONE kan niet zo makkelijk gerepareerd worden.. ik had namelijk te snel gelezen en gedacht dat het een One X was.. mijn excuses hiervoor.

[ Voor 20% gewijzigd door furian88 op 21-10-2013 23:48 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1