Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Notebook/tablet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een notebook waar ik thuis op kan werken: mn powerpoint en word, checken van email, skype, opslaan van foto's. daarnaast heb ik het nodig om mee te nemen als ik dienst heb dus wil ik dat het makkelijk mee te nemen is, goede batterij heeft, makkelijk op te starten is en dus snel in het systeem van werk kan komen ergens anders dan vanuit thuis.
Ik zat zelf te denken aan een tablet/notebook ineen. Zo zag ik asus transformer waar je tablet en toetsenbord los kan halen of een lenovo ideapad yoga 13 die je om kan klappen tot tablet.

wat is jullie advies? mag ook iets anders zijn!

Ik hoor het graag

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Ik zou de Macbook Pro Retina pakken. Super dun, super scherp scherm, makkelijk op te starten en een goede batterij.

Of even LAA beleid doorlezen en dus minimaal een budget geven ;)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Klinkt alsof je met een Microsoft Surface ook aardig geholpen zult zijn.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ShitHappens schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:04:
Klinkt alsof je met een Microsoft Surface ook aardig geholpen zult zijn.
Als hij daarmee makkelijk in het systeem van zijn werk zou kunnen komen. Anders zal een willekeurige windows 8 tablet met atom cpu ook wel voldoen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica