Functie DMZ via wifi werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• erik7272
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2014
Hallo lezers,

Is het logisch dat als ik de fuctie DMZ inschakel in mijn modem voor een bapaald apparaat, dat ik dan geen internet met dat apparaat ontvang? ik heb dan nog steeds wifi verbinding, maar geen verbinding met internet.
Als ik dat apparaat dan vervolgens aansluit met een kabel aan mijn modem dan heb ik wel gewoon weer internet, en werkt de functie DMZ ook gewoon.

Ik doe het als volgt:
Ik maak eerst een static DHCP voor me apparaat, 192.168.2.228 en dan mac adress.
En vervolgens enable ik de DMZ fuctie en voer ik de ip adress van het apparaat in, dus ook weer
192.168.2.228. geef alles dan een restart. En dan,,,,, geen internet.

Ik maak trouwen gebruik van een Arcadyan VGV7519 (V8) modem van KPN

Als iemand me hiermee kan helpen ben ik diegene eeuwig dankbaar!! <3
kpn weigert me te helpen en verwijst me door naar hetexperteam.nl wat geld kost. En ik weiger eerlijk gezecht om geld te betalen voor een modem die niet van mij is (bruikleen)

tytyty

Verwijderd

wat is de gateway? Heb je deze ook aanstaan in de apparaat? En wat voor apparaat is het? Een laptop of mobiel / tablet?

• erik7272
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-12-2014
wow, tnx voor snelle reactie. alleen snap ik net niet helemaal hoe ik gateway kan aanzetten.
best wel nieuw met dit. maar het gaat om een ps3. maar ik heb hetzelfde probleem met mijn beide laptops.

En bedoel je deze trouwens:
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.2.254 << bij cmd en dan ipconfig

[ Voor 21% gewijzigd door erik7272 op 13-10-2013 19:55 ]