Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Defecte Vaio Fit toets

Pagina: 1
Acties:

• Referix
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-11 11:38
Beste Tweakers,

Ik heb recent een Vaio Fit 14 aangeschaft. (SVF14A1C5E)
Dit model heb ik samengesteld op de Sony website en is na enkele weken bij mij thuis geleverd.
Na de volledige configuratie van Windows 8 en het personaliseren van de laptop heb ik echter een probleem ontdekt.

De 'T' toets blijft namelijk niet goed zitten.
Ik ben zelf al op onderzoek uitgegaan en dit komt omdat er aan de binnenkant van de letter een pootje is afgebroken.
Een andere letter op de plaats van de T blijft wel gewoon goed zitten.
Hierbij kan ik dus met zekerheid zeggen dat de T toets zelf kapot is en er niets met het voetje aan de hand is.

Ik heb contact opgenomen met Sony, met de vraag of zij mij misschien een nieuwe letter T konden sturen.
Dit was volgens hun niet mogelijk, ik moest de laptop in zijn geheel opsturen.
Nu heb ik de laptop echter nodig voor mijn studie en wil ik deze niet een paar weken kwijt zijn.

Mijn vraag is dus aan jullie: Hebben jullie misschien een idee waar ik een letter T kan scoren voor een Vaio Fit 14? Of hebben jullie wellicht een andere oplossing voor me?

Alvast vriendelijk bedankt. :)

• Referix
Niemand?

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Gewoon terug sturen, krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe machine.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geen nieuwe machine, maar een nieuw toetsenbord... Kost je alleen ongeveer 10 dagen.

Heb je al op ebay of andere websites (in 't verre Oosten) gekeken of ze misschien dit soort onderdelen verkopen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Referix
BtM909 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:19:
Geen nieuwe machine, maar een nieuw toetsenbord... Kost je alleen ongeveer 10 dagen.

Heb je al op ebay of andere websites (in 't verre Oosten) gekeken of ze misschien dit soort onderdelen verkopen?
Ik heb wel sites zoals Replacement laptop keys gevonden.
Echter staan hier wel een aantal Vaio's, maar niet het specifieke model dat ik heb (SVF14A1C5E)

Ook Laptopkey schijnt wel een bekende te zijn, maar nogmaals: ook hier geen SVF serie.

Nog een klein vraagje, opsturen kost me 10 dagen zeg je.
Zijn dit normale dagen of werkdagen?
Het liefst wil ik hem helemaal niet opsturen. (ik bedoel kom op, 1 nieuwe letter en alles is perfect.)
Maar als er geen andere mogelijkheid is, dan is het niet anders ben ik bang ..

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Normale dagen (in principe). Het is ook geen garantie hè, maar zie bijv.:
thobe schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:17:
Mijn Vaio Pro heb ik gisteren weer ontvangen (woensdag daarvoor opgehaald voor reparatie). De schermrand zit nu goed vast, ik ben dus dik tevreden over de reparatie!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1