Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede e-reader van rond de 70-80 euro. Een touchscreen is NIET noodzakelijk, maar een USB aansluiting om boeken over te zetten vanaf m'n pc wel. (En natuurlijk een e-ink scherm)

Ik ben helemaal onbekend met de e-reader wereld, dus ik laat me graag informeren door jullie. :)

Alvast bedankt voor de reacties!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ze hebben allemaal een scherm, touchscreen en USB-aansluiting, dus kies maar uit: http://tweakers.net/categ...pMTvVNrFCysoDzMvOUrMwNagE

Natuurlijk is het ook zaak om even wat reviews te lezen om er achter te komen wat de sterke en zwakke punten zijn van elk apparaat, maar ik zou in ieder geval in je besluitvorming beginnen bij de Kobo's.

Rail Away!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Een touchscreen lijkt wat overkill, maar als je er een hebt, blijkt het toch wel handig te zijn. Je zwiept even met je vinger over het scherm en je gaat naar de volgende pagina. Het gaat net even wat makkelijker dan met knoppen is mijn beleving.

In de lijst van Mad Marty zie je verschillen in geheugengrootte. Ik denk dat de meeste mensen dat gerust kunnen negeren. Een ebook is zo klein dat zelfs op een reader met 1GB geheugen er meer dan genoeg boeken.kunnen worden gezet.

[ Voor 32% gewijzigd door P_Tingen op 13-10-2013 18:52 ]

... en gaat over tot de orde van de dag