Mijn HD van mijn notebook is voor de 3e keer in korte tijd kapot. 2 keer bad sectors gehad, 1 keer corrupte partition tables. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? Ik weet zeker dat dit niet door een virus komt. Kan er ergens een fout in de andere hardware zitten? Verder ben ik er niet lomp mee ofzo, ik neem hem in een Targus notebook rugtas elke dag mee naar het werk en weer naar huis. Zou die rugtas niet te veel schommelen ofzo?
OniznOp woensdag 06 juni 2001 15:27 schreef sub-zero het volgende:
mmm tja die dingen kunne nou eenmaal niet zo gek veel hebben
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Nou de kans na de eerste keer reparatie is aanzienlijk groter dat 't weer fout gaat want in 9 van de 10 gevallen krijg je een 'refurbished schijf'. Dit is een
1) gerepareerde schijf
2) een schijf met een klacht maar die niet geconstateerd werd tijdens de test.
Helaas maar als je eenmaal in dat refurbish-cirkeltje zit dan heb je vette pech als je met problemen blijft zitten.
Een huisgenoot van me heeft dat met z'n Philips monitor gehad. Die hebben ze ook 4 keer vervangen. Allemaal binnen een dag weer de fout in. Nu heeft ie een nieuwe overigens.
1) gerepareerde schijf
2) een schijf met een klacht maar die niet geconstateerd werd tijdens de test.
Helaas maar als je eenmaal in dat refurbish-cirkeltje zit dan heb je vette pech als je met problemen blijft zitten.
Een huisgenoot van me heeft dat met z'n Philips monitor gehad. Die hebben ze ook 4 keer vervangen. Allemaal binnen een dag weer de fout in. Nu heeft ie een nieuwe overigens.
Ik dacht ook dat er wat met de hardware was maar die kerel van de helpdesk beweert dat het daar niet aan kan liggen. Ze stoppen er dus weer een "nieuwe" schijf in en volgende maand heb ik hetzelfde probleem weer. 
Totdat alle refurbished schijven van 12 GB op zijn?
Totdat alle refurbished schijven van 12 GB op zijn?
Verwijderd
Hmm, klinkt alsof het niet aand HD's ligt, maar aan de laptop zelf. Misschien klopt het voltage niet dat de HD krijgt of misschien drukt er binnenin iets op de HD of zo.
Grtzzz
Grtzzz
Pagina: 1