Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Zwart scherm, na het bouwen GAME PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb alle onderdelen voor een game pc gekocht en aangesloten. Toen ik de pc aan deed begon alles te draaien (videokaart, fan's, CPU koeler). De CPU zelf doet het ook gewoon want, als ik hem aanzet en houd me hand een centimeter achter de processor voel ik wat warmte.

Het enige wat ik niet kan checken is of het ramgeheugen het wel doet of niet goed functioneert met dit moederbord, maar in principe zou dit wel moeten werken. Ik heb alle draden ook goed aangesloten. (denk ik)

Het punt is nu dat als ik hem aanzet dat ik een zwart beeld krijg en heb geen idee hoe dit kan.. Dit is zijn m'n componenten in mijn game pc.

gallery: SilenceWitness

Bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 16:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand hier een oplossing op weten?

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 15:45
Probeer dit is:
-Trek al je geheugen uit je moederbord, als je moederbord een speaker heeft dan gaat hij piepen als je de pc aanzet zonder geheugen, post je resultaat.
-Gaat het moederbord netjes piepen, plaats 1 geheugenbankje terug en zet de pc opnieuw aan, post je resultaat

Edit: Graag ook even aangeven welke componenten je gebruikt

[ Voor 10% gewijzigd door crypt0rr op 13-10-2013 21:24 ]

AdGuard Home

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeker weten dat alles wat betreft stroom / de voeding goed is aangesloten? Vergeet niet de eventuele extra aansluitingen op je moederbord en je videokaart.

• MAMBA5
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-10-2024
geeft je scherm nog wat aan
bijvoorbeeld no singal

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik krijg geen no singal als ik hem in de videokaart doe. Als ik hem daar niet op aansluit geeft het beeld wel no singal ik heb het al op 2 beeldschermen geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de aandacht, maar het is me al gelukt! Stomme fout.

Ik heb 4 sloten ram 1 en 3 (Blauw) en 2 en 4 (wit), ik had m'n ram geheugen op 2 en 4 gezet, maar dat schijnt niet te werken. Omdat ik een externe CPU koeler heb hangt die een beetje over slot 1 heen maar, kun je hem er wel in drukken, iets minder praktisch. Toch heb ik hem in slot 1 en 3 gedaan en toen werkte die!
Pagina: 1