EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Fantastisch man, maar ja met een TEC, dat zegt alles.
Je Coppermine moet het toch maar kunnen trekken, toch wel mooi he die slot 1, nu gaat AMD die slot A ook voorlopig blijven maken, zit veel stabieler.
Verwijderd
Ik had liever een SocketA gehad, lekker klein oppervlakje...
Verwijderd
Vind persoonlijk dat dit er solide op zit !
Wordt voor mij ook maar eens tijd om eens bij OC te gaan kijken
Welk merk geheugen heb je trouwens?
Niet op voorraad.
ps. A3-D, die Mushkin module kan je wel ff proberen hoor
Type: KMM366S1623CT-GA.
Dit heb ik verleden jaar gekocht bij Mushkin (www.mushkin.com), was ivm vakantie in Denver en ben bij ze langs gereden. Na mijn test met het geheugen van R2 zal ik wel ff posten of ik het zinvol vindt om Muskin pretested geheugen aan te schaffen.
R2:
Je bent te goed voor deze wereld...ben benieuwd of ik de 156 FSB kan halen hiermee, nu draait Prime95 stabiel op 155 FSB, CPU voltage 1,75V en i/o voltage 3,4V. Temp. blijft zelfs met dit warme weer op 13 graden (zonder CPUIdle). Ach, 934 Mhz is niet slecht toch?ps. A3-D, die Mushkin module kan je wel ff proberen hoor
Alleen wel ff een Tennmax (www.tennmax.com) Lasagna coolertje halen voor de BX Chip. Deze is idd redelijk warm (46 graden).
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Is alles goed gelukt met de hand-build Neo-Gasket en Neo-Backplate?. Heb je nog andere schroeven gebruikt?
Top hoor je resultaat!!
Ik heb dezelfde schroeven gebruikt en het metalen plaatje van de Alpha cooler weggelaten. Het was wel een enorm gekloot om door de backplate, processor en gasket de schroefgaten te vinden in de Alphacooler (heb overigens bij Leufkens dat PVC plaatje gezien voor montage achter de backplate. Dit is denk ik een hele goede oplossing.)
Ik ben ook blij dat het gelukt is (thnx R2 voor de support!).
Wil nu echter over de 155 FSB heen, denk zelf dat het geheugen de boosdoener is, ga van de week testen met die module van R2.
Verwijderd
Verwijderd
bij een beetje koeler krijg je zo'n steun, dan kun je wel een zware coolunit bevestigen.
Verwijderd
Ik ben nu een beetje koeler aan het bouwen. Dat zal dan inclusief steun worden...
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Hmmm.. Ik denk dat je geen tips hoeft te geven in een topic van 1.5 jaar oudOp vrijdag 18 januari 2002 14:47 schreef ReseT het volgende:
Probeer eens je PLL-Clock generator te koelen(een chippie die de fsb aangeeft) Misschien kan het zijn dat je daardoor niet op een hogere fsb kan komen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dit topic is gesloten.
![]()