Ik ben op zoek naar een app waarmee ik toegang heb tot een offline map en daar de mogelijkheid heb om bookmarks aan te maken (plekken waar ik nog naar toe wil gaan of die ik heb bezocht, liefst handig te beheren).
Ik heb een aantal apps geprobeerd maar ik moet altijd concessies doen op de punten waarvan ik wil dat ze in een app zitten.
Ik heb een aantal apps geprobeerd maar ik moet altijd concessies doen op de punten waarvan ik wil dat ze in een app zitten.
- CityMaps2Go is een prettige app (mooie maps ook, geen Google). Nadeel: geen eigen bookmarks.
- ForeverMap is ook een fijne. Werk net als CityMaps2Go met complete packs om steden/regio's te downloaden maar is daar helaas niet compleet in (Dusseldorf bestaat niet). Nadeel ondervond ik in Portugal dat veel straten niet zoekbaar waren.
Je kunt wel favorieten aanmaken (en hernoemen) maar uitgebreid is die mogelijkheid niet. - Galileo beviel me in zoverre nog het meest. Voor een weekend naar Venetie was het redelijk eenvoudig (je moet in een externe java applicatie een selectie maken die je wilt downloaden, zeker niet prettig te noemen) een offline Google map te downloaden en ik kon m'n bookmarks maken. Toen ik echter een gelijksoortige map wilde maken voor het deel van Portugal liep ik tegen de beperking aan dat er maar x aantal tiles gebruikt mochten worden (waar de punt van Lisboa niet eens in paste).