Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers app voor android

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 11:13
Geachte redactie,

Waarom is de tweakers app zo beperkt? Er is geen mogelijkheid om het forum te bekijken, reacties de modden of te zien welke score een reactie heeft. Ook is het lastig dat je geen teksten kan quoten en dat je voor de ipad helemaal geen app hebt (op de iphone app na dan maar dit werkt niet fijn). Van een site als tweakers mag je toch zeker wel een betere app verwachten als deze of op zijn minst een goede mobile -versie van tweakers.net.

Google Play: Tweakers

Ps: na elke reactie crasht de app, ik weet niet of dit aan mijn telefoon (sgs+) of aan de app ligt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Aan een volwaardige mobiele site wordt gewerkt: zie plan: Development-round-up - Iteratie #41 en voorgaande edities.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Sp3dy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 11:13
Dat wist ik nog niet maar hoe zit het nou precies met de app? Ik vind het persoonlijk veel fijner om via een app te werken dan via de browser.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik kan je eventueel alvast toegang geven tot onze responsive beta, waarbij je via je browser gewoon Tweakers kan blijven bezoeken en je van alles kan doen, zoals het forum bezoeken en reacties modderen ;)

Als je dat wil, stuur me dan even een DM

Dit topic is gesloten.