Wijziging user review [master_viper] [challenge_05]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Met deze potentiële koper getracht een deal te sluiten maar ik voelde mij nogal in een hoek gezet door de drukke reacties. Mijn v & a leert dat ik eerder, zonder enige problemen, met deze persoon een deal heb gesloten. Tot mijn verbazing zie ik deze bijzonder slecht onderbouwde feedback waar ik totaal niet van de op de hoogte ben gebracht.

In deze feedback leest men dat ik blijkbaar niet snel genoeg reageer, ik vind het persoonlijk normaal dat men 1 dag niet kan reageren ivm werk en andere verplichtingen. Dat ik dan 3 berichten ontvang binnen 1 dag vind ik bijzonder onprettig. Nogmaals had tweaker kunnen weten dat het goed zat gezien de eerdere koop.

De feedback is des te bijzonderder gezien mijn dat tussen mijn laatste reactie en de post van deze persoon geen dag! verschil zit. Dit slaat toch werkelijk alles. 8)7

Ik zal dan ook graag zien dat deze nutteloze reactie verwijderd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door master_viper op 13-10-2013 15:11 ]

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom ik nu opeens zou moeten meestemmen om mijn feedback te verwijderen. Ik bedoel kijk naar onze berichten onder elkaar. Ik heb jou twee herinneringen gestuurd maar helemaal geen reactie ontvangen dus ik vond het eigenlijk wel terecht om de feedback te plaatsen. Je hebt gewoon helemaal geen reactie gegeven terwijl wij een deal hadden. Een dag later ook niet, dat vind ik dan verdacht maar goed. De feedback mag wel worden verwijdert. Wil je aub volgende keer zoiets niet meer doen. Als je toch niet wilt verkopen dan zeg je direct ik heb een andere koper dan snap ik dat wel. Het is ook beter dan dat je iemand laat wachten op reactie.

Ik verzoek Tweakers om mijn feedback bij master_viper te verwijderen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Akkoord.

-= Very annoying forum person =-