Toon posts:

Harman Kardon BDS 270 springt random aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Harman Kardon BDS 270 gaat soms automatisch aan en soms ook automatisch weer uit

- Als de stekker in het stopcontact zit dan staat de HK op stand by (oranje lampje brand). Dat is prima. Dan soms al na een paar minuten, maar soms ook na bijvoorbeeld 10 uur gaat de HK ineens aan (lampje wordt dan wit) en dan hoor je bijvoorbeeld de radio. ’s Avond zet ik de HK uit en ’s morgens speelt dan dus ineens de radio.
- Soms springt de HK ineens aan, maar na plm. 15 seconde gaat de HK ook weer uit. Dit proces kan zich 1 keer herhalen, maar ook wel 5 keer achter elkaar.
- Het is 1 keer gebeurd dat de HK aan stond omdat we deze met de afstandsbediening aan hadden gezet, maar dat de HK spontaan weer uit sprong.

Wat heb ik al geprobeerd?
- De HK losgekoppeld van de andere aangesloten apparaten; misschien kwam er een ‘aan’- signaal van een ander apparaat
- Een firmware update; misschien is het een fout in de software
- De HK op een andere plek neergezet (op zolder; niet aangesloten op ander aparaten); misschien kwam het signaal voor aan/uit wel van een andere afstandsbediening van de buren?
Dit mocht allemaal niet baten. De Harman Kardon blijft random aanspringen.
- Ik heb de HK onlangs bij de mediamarkt ter reparatie aangeboden. Na twee weken terugontvangen met de melding dat 'het product voldoet aan de specificaties', oftewel ze hebben niets gevonden.
Iemand nog suggesties waar dit aan kan liggen en wat ik kan proberen?