Ik ga een paar maanden op lift vakantie en daar heb ik een video camera voor nodig. Ik ga dus voornamelijk liften en couchsurfen en ik wil daarom niet al teveel geld uitgeven aan een camera want hij kan kapot gaan/gestolen worden etc. De focus gaat liggen op de mensen die ik tegen kom. Ik heb met iemand gepraat die er verstand van heeft en die zei dat ik het beste een losse microfoon kan kopen en daar een beetje geld aan uitgeef dan een dure camera en geen microfoon dus dat is het plan.
Wat zoek ik in de camera?
- licht qua gewicht
- microfoon input
- er moeten goedkope geheugen kaarten in
- hardeschijf moet er op aangesloten kunnen (kan dat USB powered? dat zal wel niet)
- moet op een statief gemonteerd kunnen worden
Wat wil ik het liefst nog meer?
- een beetje mooie beeld in het donker
- een manier om een opgenomen video makkelijk te renamen op de camera
Ik heb 0 verstand van cameras en ik heb rond zitten kijken maar ze zien er allemaal hetzelfde uit voor mij, ik heb geen idee wat die waardes allemaal betekenen. Heel erg bedankt!
Wat zoek ik in de camera?
- licht qua gewicht
- microfoon input
- er moeten goedkope geheugen kaarten in
- hardeschijf moet er op aangesloten kunnen (kan dat USB powered? dat zal wel niet)
- moet op een statief gemonteerd kunnen worden
Wat wil ik het liefst nog meer?
- een beetje mooie beeld in het donker
- een manier om een opgenomen video makkelijk te renamen op de camera
Ik heb 0 verstand van cameras en ik heb rond zitten kijken maar ze zien er allemaal hetzelfde uit voor mij, ik heb geen idee wat die waardes allemaal betekenen. Heel erg bedankt!