• rob6115
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:28
Beste Tweakers,

Ik roep jullie hulp in omdat mijn speurtocht is vastgelopen ;)

Ik wil me een Android tablet gaan aanschaffen van rond de 10''.
Mijn budget is max 300
Ik had het liefste een tablet met een resolutie 2048x1536.

Ik was zelf op de volgende tablets uitgekomen:
pricewatch: Point of View Mobii 945 Zwart Quad A7
pricewatch: Archos 97 Titanium HD Wit Dual A9

Als een resolutie van 2048x1536 niet haalbaar zou zijn qua cpu/gpu kracht had ik deze op het oog:
pricewatch: Asus Memo Pad Smart 10" Blauw NVIDIA Tegra3

Is een snelle 2048x1536 wel haalbaar met mijn budget?
Welke kan ik het beste kiezen, of hebben jullie nog een andere aanrader?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 12:47

P_Tingen

omdat het KAN

Ik snap geen snars van je vraag. Je hebt 2 tablets gevonden van minder dan 250 euro. Wat mankeert er aan? Als ze geleverd worden als 1048x1536 dan zal het wel werken toch? Dus de zin "Als een resolutie van 2048x1536 niet haalbaar zou zijn" kan ik niet plaatsen.

Misschien moet je een paar reviews lezen van beide tablet dan kun je zien of het wat voor jou is. Het hangt helemaal van je eigen eisen af en die vermeld je niet, zodat het lastig adviseren is.

http://www.notebookcheck....um-HD-Tablet.88365.0.html
http://www.tabletsmagazin...-point-of-view-mobii-945/

... en gaat over tot de orde van de dag

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:53
Hoe hoger de resolutie, hoe harder de processor moet werken om dat aan te sturen. Ik zou je eisen omlaag, of je budget omhoog bijschroeven.
Of anders, ga voor de Asus:
http://www.tabletsmagazin...memo-pad-smart-10-me301t/

• rob6115
P_Tingen schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:35:
Ik snap geen snars van je vraag. Je hebt 2 tablets gevonden van minder dan 250 euro. Wat mankeert er aan? Als ze geleverd worden als 1048x1536 dan zal het wel werken toch? Dus de zin "Als een resolutie van 2048x1536 niet haalbaar zou zijn" kan ik niet plaatsen.

Misschien moet je een paar reviews lezen van beide tablet dan kun je zien of het wat voor jou is. Het hangt helemaal van je eigen eisen af en die vermeld je niet, zodat het lastig adviseren is.

http://www.notebookcheck....um-HD-Tablet.88365.0.html
http://www.tabletsmagazin...-point-of-view-mobii-945/
Ik had die reviews al doorgelezen.

Maar ik vraag me af de processor kracht wel genoeg is voor 2048x1536 pixels aan te sturen zonder haperingen of andere lag. Kan ik dan beter voor de Allwinner A31(Point of view) of de Rockchip RK 3066(Archos) Gaan?

Of dat ik beter voor minder pixels kan gaan door de Asus ter kiezen.

[Voor 52% gewijzigd door rob6115 op 13-10-2013 13:57]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:53
De conclusies van beide reviews is dat ze haperen op hoge resolutie.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 12:47

P_Tingen

omdat het KAN

Tablet in dit prijssegment en met deze resolutie zullen denk ik allemaal moeite hebben het bij te benen. Overigens is de pricewatch: Acer Iconia Tab A700 32GB Zwart ook een tablet met een hogere resolutie (1920x1200). Iets boven je budget van 300 inderdaad.

Misschien een optie eens naar een winkel te gaan en ze naast elkaar te bekijken? Dan kun je zien of een "standaard" resolutie voor jou al dan niet goed genoeg is.

... en gaat over tot de orde van de dag

• rob6115
Bedankt voor jullie advies, ik ga toch de gok aan met de Point of view 945. Als het toch niks is gaat hij gelijk weer retour ;)
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee