Momenteel ben ik bezig met het instellen van het nieuwe systeem, waarbij een Windows heb geinstalleerd op een Samsung 128 GB SSD. Er is echter een probleem met de tweede HD, de Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Het begon er al mee dat de bios deze niet ziet, wat ik al vreemd vind.
Windows 8 computerbeheer --> schijfbeheer ziet het station soms wel, soms niet (wellicht ziet er een bepaalde logica achter, maar ik zie het niet). Echter, formatteren oid is niet mogelijk. Wel kan ik instellen dat de schijf de letter E: krijgt, maar als ik dan wil formatteren geeft Windows 8 simpelweg een foutmelding.
Bij deze computer zie ik niets meer staan dan Lokale schijf (E:), verder geen gegevens over grootte etc. Verkennen is niet mogelijk. Schijfbeheer zegt overigens E: 931.51 GB RAW. In orde (primaire partitie). Nou, het is duidelijk dat er iets niet in orde is.
Iemand enig idee? Had al wat gegoogled maar kwam nergens op uit..
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
Het begon er al mee dat de bios deze niet ziet, wat ik al vreemd vind.
Windows 8 computerbeheer --> schijfbeheer ziet het station soms wel, soms niet (wellicht ziet er een bepaalde logica achter, maar ik zie het niet). Echter, formatteren oid is niet mogelijk. Wel kan ik instellen dat de schijf de letter E: krijgt, maar als ik dan wil formatteren geeft Windows 8 simpelweg een foutmelding.
Bij deze computer zie ik niets meer staan dan Lokale schijf (E:), verder geen gegevens over grootte etc. Verkennen is niet mogelijk. Schijfbeheer zegt overigens E: 931.51 GB RAW. In orde (primaire partitie). Nou, het is duidelijk dat er iets niet in orde is.
Iemand enig idee? Had al wat gegoogled maar kwam nergens op uit..