“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Hij bedoelt, denk ik, dat de relatief grote pieken de schaalverdeling dusdanig aangepast hebben, zodat de non-piek-waarden niet goed meer te onderscheiden van elkaar zijn.
Oftewel, het dynamische bereik in het lage karma-gebied is te laag.
Oftewel, het dynamische bereik in het lage karma-gebied is te laag.
Wat mij betreft is dat ook helemaal niet boeiend, meer dan indicatief is die informatie niet.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Stats-haters gonna hate
.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ja, ik zat ook al naar het nut te zoekenDirk schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:47:
Wat mij betreft is dat ook helemaal niet boeiend, meer dan indicatief is die informatie niet.
Maar 't is dus ook niet een bug, want dit is gewoon te verwachten en gewenst gedrag.
De TS doet in feite een feature request waar ongetwijfeld tig dev-uur in gaat zitten voor een discutabele gebruikerswinst
Besides, de TS kan prima een scriptje schrijven die de pixels uitleest om het vervolgens voor zichzelf duidelijker te maken, mocht ie daar écht behoefte aan hebben
[ Voor 15% gewijzigd door Osiris op 13-10-2013 19:08 ]
Pagina: 1