Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat/bug] Standaard grotere filmpjes met video-code

Pagina: 1
Acties:

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
3) (zowel feat als bug) Ik erger me ook mateloos aan de Youtube-filmpjes die het forum default uitspuwt. Voorbeeld:

Dit filmpje is echt niet gemaakt om in zo'n klein scherm afgespeeld te worden :N :(. Tegenwoordig zijn monitors ook 16:9, niet 4:3 o.i.d. Dit kleine scherm kan je deels oplossen door [video=720] te gebruiken, maar dan schaalt enkel de breedte. [video=800] is nog slechter:

Ziet er belachelijk uit. Dus het zou fijn zijn als jullie, nadat de mogelijkheid om grotere foto's te plaatsen is toegevoegd, ook de video's van die extra plaats default laten profiteren.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Anyone?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi in "Lieve Devvers FAQ" wel eens gelezen?

Anyway, ik ben het er mee eens dat de 4:3 verhouding eens zou moeten worden aangepast naar de nu standaard 16:9. Daarbij zou bij het opgeven van enkel een afwijkende width ook de height naar ratio moeten worden aangepast. Of de standaard width ook 800 moet worden is een tweede. Ik neig meer naar een tussenweg.

Intentionally left blank