Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:45
Sinds een paar dagen kan mijn vriendin met haar windows phone 8 toestel (Nokia 620) geen verbinding meer maken met de chat in de ontmoetingsruimte die ze met mij deelt. De andere functies in de ontmoetingsruimte werken wel nog allemaal (foto's delen, agenda, notities).

Ik heb al eens geprobeerd om de kamer te verlaten, en daarna opnieuw lid te worden, maar het probleem blijft bestaan.

Het lijkt erop dat er een probleem is om met messenger te connecteren. Ik weet alleen niet goed wat ik nog kan proberen - buiten een reset van het toestel (al betwijfel ik dat dit zal werken)... Is er iemand die nog een idee heeft waar dit aan kan liggen? Google wist ook niet direct raad. Ik kom wel gelijkaardige problemen tegen, maar nooit met een concrete oplossing....

BOE

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
cman schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:27:
Sinds een paar dagen kan mijn vriendin met haar windows phone 8 toestel (Nokia 620) geen verbinding meer maken met de chat in de ontmoetingsruimte die ze met mij deelt. De andere functies in de ontmoetingsruimte werken wel nog allemaal (foto's delen, agenda, notities).

Ik heb al eens geprobeerd om de kamer te verlaten, en daarna opnieuw lid te worden, maar het probleem blijft bestaan.

Het lijkt erop dat er een probleem is om met messenger te connecteren. Ik weet alleen niet goed wat ik nog kan proberen - buiten een reset van het toestel (al betwijfel ik dat dit zal werken)... Is er iemand die nog een idee heeft waar dit aan kan liggen? Google wist ook niet direct raad. Ik kom wel gelijkaardige problemen tegen, maar nooit met een concrete oplossing....
Misschien stomme vraag, maar ze is bij berichten onder het knopje status online ?

• cman
Ze staat daar inderdaad als beschikbaar. Ik heb even de status naar offline gezet, en dan terug naar online. Hierna probeert hij verbinding te maken, maar dit mislukt. 'Kan geen verbinding maken'....

BOE

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat is toch dat msn ? Dat is uit de lucht .

• vali
Rockvee2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:31:
Dat is toch dat msn ? Dat is uit de lucht .
nee facebookchat en chatkamers werken ook via de berichten app. Hier moet je dus online zijn om te kunnen chatten, fotos's en filmpjes naar elkaar te sturen.

Persoonlijk heb ik geen idee waarom het niet werkt :|

• cman
Ik heb zelf geen enkel probleem om een chat bericht via de ontmoetingskamer te sturen, dus de back end is wel in orde.. Ze komen alleen niet aan bij mijn vriendin, die de melding krijgt dat er geen verbinding met de chat kan gemaakt worden.... Eerst dacht ik aan een probleem met haar credentials van haar live account, maar dan zou de rest van de functionaliteit (skydrive, notities, ...) ook niet moeten werken denk ik... Het is enkel de verbinding met de chat die het niet doet....

Misschien toch maar een reset overwegen van het toestel...

BOE

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik had een gelijkaardig probleem omdat ik mij niet ingelogd had op het toestel met mijn hoofd-alias. Kreeg ik hetzelfde bericht.

In mijn geval was ik ingelogd op mijn windows Phone als "taurgis@outlook.com" terwijl mijn hoofdalias "taurgis@outlook.be" was.

• cman
Goeie tip, vanavond eens bekijken..

BOE

• cman
Even het volgende meedelen: Ik heb het paswoord van de live account veranderd en opnieuw ingevuld bij de accountsettings van de telefoon.. Hierna werkte plots alles weer en hij begon onmiddellijk met syncen...

BOE

• vali
cman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:15:
Even het volgende meedelen: Ik heb het paswoord van de live account veranderd en opnieuw ingevuld bij de accountsettings van de telefoon.. Hierna werkte plots alles weer en hij begon onmiddellijk met syncen...
Mooi om te zien dat het toch goed gekomen is !
Pagina: 1