Tweakers app voor ios

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, hopelijk staat dit in het goede forum:

Ik gebruik al een tijdje de tweakers app voor ios en het bevalt allemaal prima, tot ik de reacties wil gaan lezen. Niet alleen moet je constant comments aantikken omdat ze ingekort worden maar ook moet je telkens 'reacties' aantikken om de comments op de comments te lezen.. ik ben er allang aan gewend, maar ik snap niet hoe een tech website dit kan maken. Bovendien crasht de app vrij vaak, wat ik bij andere apps nooit heb.

Of.. ben ik de enige die gewoon graag reacties doorscroll zonder steeds op linkjes te moeten klikken? Hoop echt dat dit even aangepast kan worden, lijkt me niet zo enorm moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 07:31
Gebruik om de genoemde redenen eigenlijk altijd de standaard pagina van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het idee dat de tweakers app ooit een keer ontwikkeld is door een externe partij, en daarna nooit meer qua functionaliteit aangepast is. Volgens mij is ook ooit een keer uitgesproken (weet niet meer door wie/wanneer/in welke context) dat de focus van tweakers ook niet ligt op een platformspecifieke app.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:33
Ik stoor me hier ook altijd aan, daarom lees ik op de app ook eigenlijk nooit de reacties meer.
Ook het feit dat de reacties worden gesorteerd op de laatst geplaatste vind ik niet erg handig.
Dit werkt tegenovergesteld van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Over de apps een recente discussie: Inspector in 'plan: Development-round-up - Iteratie #41'

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

;)
Natuurlijk is er het probleem van tijd en prioriteit... zeker nu er laatst wat poppetjes hebben moeten verkassen.
Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat de huidige app(s) niet helemaal meer aansluiten op de huidige tijd, en dat dat -zeker voor een techsite (mogelijk zelfs DE techsite van Nederland - toch wat knullig overkomt.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Als je toegang wil totde responsive beta, waarmee je wel goed reacties kunt lezen :p, moet je me even een DM sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jester-NL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 10:25:
;)
Natuurlijk is er het probleem van tijd en prioriteit... zeker nu er laatst wat poppetjes hebben moeten verkassen.
Anderzijds is het natuurlijk wel zo dat de huidige app(s) niet helemaal meer aansluiten op de huidige tijd, en dat dat -zeker voor een techsite (mogelijk zelfs DE techsite van Nederland - toch wat knullig overkomt.
Juist in de huidige tijd zijn losse apps juist weer bijzonder archaïsch. Je ziet links en rechts juist de native apps allemaal plaatsmaken voor mobiele versies van de website. Veel native apps die wél nog bestaan zijn niet veel meer dan een raamwerkje om de mobiele site heen. Tweakers is sowieso bezig met het maken van een betere mobiele site (zie de post van Misha hierboven ;)) en hoewel ik niet weet of dit uiteindelijk wel of niet de bedoeling is denk ik dat ze er goed aan doen om op den duur de mobiele apps te vervangen door een wrapper-app om een browserschermpje heen met hooguit een paar native features voor het geven van notices e.d. in het OS zelf. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1