Hallo iedereen,
Met de nieuwe generatie van consoles op komst leek dit mij een geschikt moment om de switch van console naar pc-gaming te maken. En dan kijk ik vooral naar BF4, en de spellen van Ubisoft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral met mijn PC gaan gamen maar natuurlijk ook surfen op het internet etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1250,- gaan kosten. Kosten zijn exclusief randapparatuur, beeldscherm, OS etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ben niet van plan om een nieuw scherm of speakersetje te kopen. Misschien koop ik een nieuwe muis en toetsenbord. Maar moet eerst zien of het gewoon kan met het huidige setje dat ik nu heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Je voor de Processor het liefst een Intel omdat het goede kwalitiet is.
De videokaart heb ik het liefst van ASUS of NVIDIA.
Het Moederbord van ASUS.
De behuizing RAM van Corsair omdat hun kwaliteit leveren
En als het kan het liefst een SSD van Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte van het apparaat en het energieverbruik maken mij niet heel veel uit. Ik wil er wel voor zorgen dat de PC niet een stofzuiger wordt. Het moet dus wel stil zijn maar geen oven worden (maar ook geen koelkast).
Zo heb ik natuurlijk naar de BBG van September 2013 gekeken. Daarmee ben ik op het volgende gekomen.
Alvast bedankt.
Met de nieuwe generatie van consoles op komst leek dit mij een geschikt moment om de switch van console naar pc-gaming te maken. En dan kijk ik vooral naar BF4, en de spellen van Ubisoft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral met mijn PC gaan gamen maar natuurlijk ook surfen op het internet etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1250,- gaan kosten. Kosten zijn exclusief randapparatuur, beeldscherm, OS etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik ben niet van plan om een nieuw scherm of speakersetje te kopen. Misschien koop ik een nieuwe muis en toetsenbord. Maar moet eerst zien of het gewoon kan met het huidige setje dat ik nu heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Je voor de Processor het liefst een Intel omdat het goede kwalitiet is.
De videokaart heb ik het liefst van ASUS of NVIDIA.
Het Moederbord van ASUS.
De behuizing RAM van Corsair omdat hun kwaliteit leveren
En als het kan het liefst een SSD van Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte van het apparaat en het energieverbruik maken mij niet heel veel uit. Ik wil er wel voor zorgen dat de PC niet een stofzuiger wordt. Het moet dus wel stil zijn maar geen oven worden (maar ook geen koelkast).
Zo heb ik natuurlijk naar de BBG van September 2013 gekeken. Daarmee ben ik op het volgende gekomen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero | € 169,- | € 169,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 4GB GAMING | € 396,- | € 396,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,63 | € 30,63 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 146,21 | € 146,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.206,12 | |
Alvast bedankt.
[ Voor 20% gewijzigd door Toon18 op 13-10-2013 00:48 . Reden: M'n eerste begin was niet goed. ]