[Windows 7] Gebruikers restricties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Hallo allemaal,

Ik wil graag op een van onze pc's in huis (muziek pc) het geluid limiteren. Het geluid wordt namelijk constant harder gezet dan de bedoeling is. Nu heb ik op internet wat gelezen over de Microsoft management console en de daarbij behorende groep policies.

Nu kies ik dan in deze console voor het toevoegen van een nieuwe module, vervolgens voeg ik de module Groepsbeleid toe en kies ik de desbetreffende gebruiker (of de groep: Gebruikers die geen administrator rechten hebben) en zoek ik de optie. Het wijzigen van het geluid blokkeren op. Deze schakel ik vervolgens in. Echter als ik dan inlog op het desbetreffende gebruikersaccount kan ik nog steeds het geluid wijzingen. Wat doe ik fout?

Edit: Na 2 uur te hebben gekekenen en toen even pauze te hebben genomen, was het na de pauze ineens helder. De systeem sounds blokkeert alleen het aanpassen van de systeemgeluiden, wat natuurlijk niet spannend is.

Ik heb nu de toegang tot het configuratiescherm verboden & tevens het geluidspictogram uit de taakbalk gehaald. Heb ik nu alles zo goed mogelijk "dicht" zitten?

[ Voor 21% gewijzigd door Tc-Chub op 12-10-2013 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Dat kun je natuurlijk zelf gewoon checken, door met een account in te loggen waaronder de betreffende persoon het geluid niet harder mag zetten :+ en vervolgens te kijken of je het geluid nog weer harder kunt zetten, toch?